Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1707513 Annekeroo Sma1985

• Auteur

Lieve meiden,

Morgen is het jullie dag voor de 20 weken echo! Wens jullie heel veel plezier en we zien vast en zeker de positieve berichten tegemoet 🙂

Zijn jullie nerveus?

Liefs Lynn.

#4462938 Quote

He Lynn,
    bedankt voor je berichtje!
    Ik weet niet of ik echt zenuwachtig ben, maar spannend vind ik het toch wel!
    Onze dochter heeft een ernstige verstandelijke beperking. Toen ik zwanger was van haar, hebben ze nooit iets gezien op een echo en nog steeds weten we niet wat ze heeft. Maar ergens hoop ik toch dat ze me morgen op de een of andere manier gerust kunnen stellen. Ik zou absoluut niet weten hoe, maar wie weet!
    Liefs Anneke

#4462944 Quote

Spannend is het jnderdaad maar geniet er van meiden!!!

#4462948 Quote

heel spannend! veel plezier xxxx

#4462963 Quote

Nou meid voor jou extra, extra spannend dus. Kan ik me heel goed voorstellen! Succes vandaag en hopelijk kun je genieten van een mooie echo!

cs1983
    Bijdrager
    #4462965 Quote

Hey dames,

Geniet van de 20 wk echo. Snap wel dat het toch wel spannend is, zeker voor jou Anneke.

Hoop jullie beide een mooie echo hebben en kunnen genieten van jullie kleine uk.

Liefs

#4462998 Quote

Echo gehad!
    Alles zag er goed uit:-)
    Z’n hoofdje is opgemeten en dat is zelfs nog wat groter dan gemiddeld! (bij mijn dochter te klein)
    Wil natuurlijk niet heel veel zeggen, maar voor ons wel een opluchting(kje).
    Na een lange reis, nu even een dutje doen op de bank!
    Ben wel een beetje gerustgesteld en heb weer wat meer goeie moed!
    Welterusten;-)
    Liefs Anneke

#4463003 Quote

Wat fijn Anneke dat je een wat beter gevoel hebt. Rust maar lekker uit, die warmte maakt ons nu extra moe en de spanning die je onbewust hebt gehad helpt natuurlijk ook niet mee.

#4463031 Quote

Wat een goed nieuws Anneke!! Snap dat het een soort van opluchting is voor jullie…Geniet ervan meid.

Slaap lekker 🙂 Liefs Lynn.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct