Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1707537 Wat Duurt Wachten Lang

• Auteur

Nog een week en dan is mijn NOD, maar mijn god, het lijkt wel een maand.. Gelukkig heb ik het nog heel druk deze week met werken. Dan gaat de tijd wat sneller. Ik voel al 2 dagen wat krampjes onder in mijn buik. En heb het idee dat mijn borsten wat gespannen zijn… maar goed kan ik me ook inbeelden natuurlijk of een teken van een menstruatie.. Ik wil er ook niet te veel mee bezig zijn dus ben wel heel blij met mijn drukke werkweek.

Dus ga me met andere dingen bezig houden… poging tot.
    Gaan er nog mensen op vakantie?
    Wij gaan in augustus nog lekker naar het zuiden van Duitsland, heb er echt zin in!

Wenser
    Bijdrager
    #4462970 Quote

Vreselijk he, die wachtweken. Afleiding is het enige dat helpt. Veel sterkte.
    Wenser

#4463056 Quote

Wachten duurt inderdaad lang dan! Ik kan van het weekend testen! Fijne vakantie!

#4463060 Quote

O dat is al snel Nigella!! Spannen heb je al enige tekeken die erop kunnen wijzen?

Vandaag had ik weer wat menstruatieachtige kramp. Misschien dat toch mijn menstruatie eraan komt. Een innesteling duurt vast geen 3 dagen.

#4463072 Quote

Ja inderdaad!

Niet echte tekenen aan de wand, wel 2dgen flinke buikpijn gehad zo’n week geleden en nu wat gevoelige borsten…

Ik weet mijn cyclus niet dus volgens mijn eerste menstruatie dag kan ik vanaf het weekend testen…

We zullen zien! Ik hou jullie op de hoogte 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct