Wow! Wat goed van jullie kleine kerel! Lijkt me heerlijk. Onze schat komt nog 1 a 2 keer ’s nachts. We moeten het maar doen met een lief glimlachje als bedankje. 😉
Ik snap jou helemaal. Ik zou dezelfde reactie hebben denk ik, zeker als ik de collega in kwestie niet zou mogen. Maar ik denk dat bloempje27 gelijk heeft. Het zal wrs niet zo’n vaart lopen. Dit soort dingen blijven vaak maar bij plannen. Ze is nog maar 15 weken zwanger, dus het duurt nog een halfjaar voordat haar kleintje er is. Voordat er sprake kan zijn van play dates ben je jaren verder. Mijn dochter is bijna drie en nu pas worden dit soort dingen echt leuk.
Ik denk zelf dat als het nieuwtje voor je man eraf is dat het niet meer ter sprake komt. Misschien komen de fantasieplannen weer even terug als ze net bevallen is, maar denk niet dat je er dan veel van mag verwachten.
Btw, misschien is je man wat nostalgisch (aangezien er nu zoveel in huis veranderd is) en denkt hij nog terug aan de spannende tijd toen jij nog relatief kort zwanger was en is hij daarom zo enthousiast?