Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1707611 Morgen Voor De Derde Keer Mama

• Auteur
  • loontje30
    Bijdrager

Na een controle van de gyn gisteren leek het de gyn toch beter om me te gaan ineiden morgen.
    Omdat ik toch al in de thuismonitoring had gezeten vanwege de groeiachterstand en zelf elke keer slapeloze nachten heb door BI en nu door een dikke onsteking bij mn kaak, en doordat ik de laaste dagen minder leven voelde, de baby maar mocht komen.
    We zijn er heel blij mee en behalve dat ik heel erg uitkijk naar de kleine, kijk ik er ook echt naar uit dat ik heel binnenkort veel minder pijn ga hebben bij alles wat ik doe.
    Ik ben zooooooo benieuwd hoe ze eruit gaat zien 🙂

Voor iedereen die nog moet bevallen, heel veel sterkte met de laatste loodjes, die er met dit weer zeker niet gemakkelijker op worden….

Ik laat snel horen hoe het gegaan is.

Veel liefs Ilona

arnest159
    Bijdrager
    #4462984 Quote

Heel veel succes morgen.

Jacqueline 79
    Bijdrager
    #4463002 Quote

wat fijn dat er nu actie word ondernomen voor je
    geniet nog heel even van je kleintje in de buik,
    veel succes met de bevalling en ik hoop dat je morgen een heel mooi babytje rijker zult zijn

#4463030 Quote

Heel erg veel succes voor morgen en dat je er maar lekker van kunt gaan genieten!

#4463042 Quote

Heel veel succes!! En ik hoop voor je dat je je snel weer een stuk beter in je lijf voelt!

#4463062 Quote

good luck!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct