Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger en mijn man heeft mij verlaten

• Auteur

De bal ligt nu aan zijn kant ben ik bang.

De ene keer zget hij het is definitief over, en toch geeft hij weer signalen af en vraagt hoe het met mij gaat enzo. ik ben zooo in de war. Hij heeft aangegeven dat zijn acties het resultaat zijn van een kat in het nauw die rare sprongen maakt. hij wist zich met onze situatie geen raad. dat vreemdgaan daar zit ik niet meer mee. het gaat nu om ons ons gezin. ik wil hem ruimte geven maar ik mis hem verschrikkelijk.hij is de liefde van mijn leven en is altijd goed voor mij geweest , meer dan goed zelfs. ik neem dan ook mijn verantwoordelijkheid mbt mijn aandeel in dit geheel. de closest vriendinnen in mijn omgeving zeggen Aicha, speel het zakelijk, afstandelijk dan maak je jezelf weer aantrekkelijker voor hem en dat hij vroeg of laat met of zonder hangende pootjes weer bij mij terug komt. mijn huisarts zegt juist dat ik juist moet zeggen hoe ik mij voel en mij kwetsbaar moet opstellen. als ik hem terug wil gewoon blijven wie ik ben, lief aardig en kwetsbaar en open.

ik raak zoooooo in de war van alle adviezen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct