This reply has been reported for inappropriate content.
Hoihoi,
Ja, die misselijkheid in de middag en avond ken ik maar al te goed. Vanaf week 5 ben ik misselijk. (nu 5 weekjes verder). Ik heb ondertussen in het ziekenhuis gelegen omdat ik veel moest spugen en daarnaast diarree had. Ik kon er niet meer tegen drinken en eten. Kreeg uitdrogingsverschijnselen.
Op het moment zit ik nog in de ziektewet. Ik ben in drie weken 10 kg afgevallen en ben nu nog steeds bezig met aansterken. Ik probeer kleine beetjes te eten en daarbij drink ik nu O.R.S. De diarree is sinds een weekje eindelijk verleden tijd. Na 14:00 begin ik me steeds slechter (en vermoeider) te voelen. Ik probeer dan nog thee, beschuit, mariabeschuitjes etc, maar dat wil niet echt helpen. Als ik niet naar bed ga dan krijg ik 5 van de 10 keer een migraineaanval. :S Mijn man doet ontzettend zijn best en we proberen voor het avondeten van alles uit, maar zodra ik het avondeten al ruik hang ik alweer boven de emmer. Groenten gaan soms nog wel, maar aardappels, rijst en zeker vlees laat ik liever staan.
Ik kijk uit na het eind van deze derde maand. Ik wil me dolgraag weer “mezelf” voelen en heb hoop voor de rest van de zwangerschap! – Ik weet dat het allemaal bij de zwangerschap hoort, maar zodra mensen zeggen: “Geniet ervan!” dan begin ik enigszins te chagrijnen.
Qua tips heb ik eigenlijk niet veel voor je. De vla, lichte maaltijden en andere tips zijn allemaal al voorbij gekomen. – Sterkte de komende tijd! <3
Zonnige groeten,
Maartje