Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwisal billendoekjes box

• Auteur
  • NetjeM
    Lid

Weet iemand waar je de Zwitsal billendoekjes box kunt kopen? Ik denk die koop ik even bij het Kruidvat ofzo maar nee hoor….

#4469438 Quote

Hoi hoi,

Ik heb ze volgens mij vorig jaar in de prenatal zwanger doos gehad… Ik wil ook graag een tweede, dus ben benieuwd naar de tips hier!

Komal
    Bijdrager
    #4469441 Quote

Etos heeft ze ook,kruidvat heeft soms acties

peet37
    Bijdrager
    #4469445 Quote

Zat idd 3 jaar geleden in de prenatal doos.
    Volgens mij zit er zo af en toe bij de doekjes van pampers een bewaarbox, maar zeker weten doe ik dat niet, want ik gebruik kruidvatmerk, dus hou me niet bezig met aanbiedingen van andere merken.

#4469448 Quote

Bij de Prenatal heb ik die gekocht. Online al gezocht?
    Is wel een handige maar anders is de ‘Funky Box’ ook heel leuk en in allerlei soorten te koop.

#4469453 Quote

Bedoel je eentje welke een beetje rond loopt en natuurlijk mooi geel is? Volgens mij heb ik er nog eentje liggen en kan m wel opsturen of meenemen?

NetjeM
    Lid
    #4469455 Quote

@ukkietje: ja die bedoel ik. Wil jij hem kwijt dan? Zo ja, houd ik me aanbevolen.

#4469462 Quote

Ik gebruik m niet, ik ga morgen ff zoeken. Komt goed.

baby glenn
    Bijdrager
    #4469478 Quote

Bij de da kun je ze nog steeds kopen. Bij mij zat hij ook in de felicitas box die je bij de etos krijgt.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct