Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

borstvoeding

• Auteur

wie van jullie geeft eigenlijk nog borstvoeding en tot welke leeftijd wil je het geven chloë krijgt nog volledige borstvoeding dat wil ik zeker tot 6 maanden volledig blijven doen en dan kijken hoe het verder gaat

#4469778 Quote

Knap hoor, dat je het zo goed vol houdt!
    Kian krijgt nu nog 2 keer per dag borstvoeding. Hij krijgt om 19.00 en 7.00 borstvoeding, verder flesje.

#4469783 Quote

hoi,

liz krijgt bortsvoeding de hele dag.
    alleen de laatste voeding voor ze gaat slapen is een flesvoeding want ze redt het niet een nacht op bv.
    ik wil nog zeker drie maanden doorgaan dan is ze 6 maanden.
    dit ivm allergieen in de familie.

#4470150 Quote

kasper krijgt alleen borstvoeding. Hij krijgt savonds weleens een fles, maar ook met moedermelk, en dan slaapt hij door.

Sparkle
    Bijdrager
    #4470700 Quote

HIer ook volledig bv…gaat nu super itt bv bij mijn eerste, was echt een ramp.. En nu gaat het zo makkelijk. Abigail slaapt zo’n 8 uur snachts.

Sparkle
    Bijdrager
    #4470701 Quote

Wil trouwens iig tot 6 mnd doorgaan…daarna vind ik het wel fijn om weer ‘vrij’ te zijn 🙂

#4474285 Quote

Bijna volledig. van de 5 voedingen krijgt ze 1 fles omdat ik eigenlijk wil gaan afbouwen voordat ik wil gaan werken.. maar doe dit al een paar weken heb er moeite mee om af te bouwen.. dus blijf steken op 1 fles.. moet over 5 weken weer gan werken dan is ze 5 maanden oud en wil dan eigenlijk alleen de vroege voeding nog doen.. heb een hekel aan kolven maar aan de ander kant het is dan nog maar een maand en dan is ze een half jaar… moeilijk moeilijk vind ik dan haha

#4475064 Quote

ik kolf ook op het werk ik wil na de 6 maanden ook nog bv blijven geven dus zal voorlopig nog wel even moeten blijven kolven ik werk maar13 uur per week dat scheeld ook

#4475213 Quote

Ik geef ook nog volledig bv, en dat blijf ik doen tot 6 maanden, dan langzaamaan hapjes etc etbij.

Mijn zoon (nu nèt 2) heb ik tot 11 maanden bv gegeven, ik hoop bij Vera het jaar vol te maken.
    Dan hoeven we geen kunstvoeding aan te schaffen enzo..

Ik fiets nu 2x per dag naar de crèche om haar te voeden, Vera weigert nog steeds uit een fles te drinken. Dus helaas zit een nachtje uit logeren er ook nog niet in (zijn wij wel aan toe, Vera komt zeker 2x per nacht en haar broer zit ook echt in een moeilijke fase en is erg onrustig ’s nachts)

Ach, misschien dat ze straks wel uit een tuitbeker drinkt, slaan we de flessen over.

X
    Evje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct