Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1714492 Nog Geen Duivels

• Auteur

hey meiden ,

Gister mijn nod maar nog geen duivels inzicht , ook is mijn temp nog mooi hoog dus ik heb goeie moed ..
    Morgen ga ik er een testje tegen aan gooien als ik nog niet ongy ben …Mijn vriend is dan ook jarig en zou natuurlijk een geweldig kado zijn !!

Ik heb aan mijn linker kant van mijn buik onder in een bult lijkt dikker en voelt ook hard iemand bekent mee ? verder ben ik erg erg moe maar lees bij veel meiden mss toch het weer ? mijn borsten zijn iets groter en sommige plekken gevoelig verder eigelijk helemaal nergens last van …

Liefs

#4469846 Quote

Ow wat spannend zal voor je duimen..
    Die dikkere buik kunnen je darmen zijn die zetten in het begin ontzettend om

#4469847 Quote

nou daar zou je gelijk in kunnen hebben want kan al een week lang moeilijk na de wc :s …

#4469857 Quote

Komt door de hormonen.. Goed blijven drinken en genoeg vezels binnen krijgen.. Als je er erg last van krijgt gewoon langs de dokter gaan krijg je poeder en dat geeft echt opluchting

#4469858 Quote

Spannend! morgen moet ik officieel ongesteld worden…ik hoop natuurlijk van niet!! 😉 maar heb het idee dat ik het wel ga worden..af en toe voel ik wat rommelen in mijn buik..wat pijntjes..maar ik had bij de zwangerschap van mijn dochter ook ongesteldheids pijn en bleek ik gewoon zwanger te zijn…maar wel nog sowieso een paar dagen het gevoel gehad dat ik Ongi kon worden…inmiddels heb ik een gezonde dochter van bijna 5…

#4469859 Quote

hey meiden ,

Thanks dromertje voor je tip , als het zo aan houdt ga ik maandag ff langs 😉

ik heb nu lichte krampjes , maar kunnen ook mijn darmen dus zijn las ik net …

Zou blij zijn als ik morgen een possy test in handen heb ghihi …

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen