Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1714511 En Weg Zijn Ze

• Auteur

Zins gisteren zijn alle symptomen weg.. Dus misschien toch een griepje of gewoon de hormonen volgens de 2de cyclus heb ik de 15de me nod.. ik verlies zins ren week dagelijks dikke taaie afscheiding dus vermoed dat ik dr eisprong al heb gehad of binnenkort krijg..

Het is jammer dat het een echt ongi was maar gelukkig hoef ik nu niet lang op de volgende nod te wachten

#4469979 Quote

Hoihoi,

Meestal heb je rond je eisprong juist dunnere afscheiding.

Succes!

#4470022 Quote

Wat ik altijd begreep is de afscheiding vlak voor, tijdens en vlak na de eisprong meer en taaier en kun je er draden mee maken als je er tussen 2vinger houd..

Merk ook dat me libido weer sky high

#4470042 Quote

Je kunt er wel draden van trekken, maar dat is dan de dunnere afscheiding. Deze is ook doorzichtig. De dikke, taaiige afscheiding is wit van kleur en daar kun je geen draden van trekken.

Maar goed, dik en dun blijven relatieve begrippen, waarschijnlijk bedoelen we gewoon hetzelfde! 🙂

Lekker aan de klus met je hoge libido! 😉

#4470048 Quote

Dit is doorzichtig dus denk dat we inderdaad het zelfde bedoelen

Heb zins vanmorgen ook ontzettende buikpijn lijkt wel of ik beurs ben van binnen voel me er gewoon niet lekker door..

Klussen gaat wel lukken jammer genoeg ik me vent snipverkouden dus voor hem voelt het meer als verplicht nummertje

#4470064 Quote

Klinkt wel heel erg alsje ei idd, beurs van binnen!

Veel plezier dit weekend!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4470147 Quote

Even kort reageren.

Je afscheiding is helder (beetje snottig, en je kunt er dan idd sliertjes trekken tussen je vingers). Als het korrelig en dikkig is ben je niet vruchtbaar.

Ook je libido kan sky high zijn…

Luister goed naar je lichaam. Maar ben er niet teveel mee bezig… dat kan namelijk negatief werken.

Succes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen