Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1714533 Jaaaa Zwanger

• Auteur

Gister een dikke positieve test in handen! Ik ben zwanger van ons derde kindje. Hopelijk krijgen onze twee mannekes in mei een broertje of zusje.

Wie volgt?

Groetjes, MArijne

#4469892 Quote

Gefeliciteerd! Ben van het april forum, daar wordt al volop gekletst, hopelijk komen er hier ook snel meerderen bij!

#4469924 Quote

Gefeliciteerd meid! Natuurlijk gaan er meer volgen. Let maar op over een week of wat is het hier een drukke/dolle boel.

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)

#4469943 Quote

Gefeliciteerd!
    Hoop me hier snel ook te kunnen melden.
    Leuk en spannend drie kinds!!

Groetjes mama3007

#4469965 Quote

Gefeliciteerd. Wanneer denk uitgerekent te zijn?
    Gr.

#4470114 Quote

Gefeliciteerd, (allemaal!!!)

Ook ik ben na een miskraam weer zwanger van de tweede. Onze zoon is nu 3 jaar, en hoop dat deze zwangerschap wel goed gaat.

3 mei 2013 uitgerekend en 18 september naar de verloskundige…

Spannend.. nog ruim 2 weken wachten

Groetjes

#4470222 Quote

Ik denk dat ik uitgerekend ben op 10 mei. Maar het ging een beetje vreemd de afgelopen maanden. Heb het net gepost bij het berichtje van jdrb2.
    Morgen naar de gyn en dan eens kijken wat er te zien is! Spannend hoor!

#4470388 Quote

tja ik hoop bij jullie te komen kletsen gisteren was mijn nod nog helemaal niks te merken. Gisteren zelfs nog geklust maar zelfs daarna geen gekleurd slijm oid.
    Ben normaal op de dag precies maar merk geen verschijnselen zowel niet voor zwangerschap of aanmeldende duivels.

hopelijk kan ik jullie snel vertellen dat ik een positieve test heb. En word dit mijn “vaste” forum

duimen jullie mee??

groetjes

#4470389 Quote

Hartelijk gefeliciteerd, met je zwangerschap!!

oeps sorry ben bij mijn vorige bericht vergeten een nieuw topic te maken.

groetjes Nancy

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen