Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1714565 Vandaag Een Echo Gehad

• Auteur

Hallo meiden,

Vanmorgen contact gehad met het ziekenhuis nav veel pijn rechts onder in mijn buik.
    Moest me melden bij de gynaecoloog en een echo maken.
    Nou de zenuwen gierden door me heen….
    Wat blijkt nu ik heb een bloeduitstorting bij mijn eierstok…..pijnlijk, maar wat een opluchting!
    Hebben ondertussen wel ons keine boontje gezien met een kloppend hartje, wat waren/zijn we blij!
    Groei conform duur zwangerschap dus helemaal blij.

Nu maandag weer echo, dus hopen op weer een mooie foto!

Voor iedereen een fijn weekend!

#4469917 Quote

Wat fijn!!!
    Hoever bem je nu dan?!

Genieten meid!!! Ik heb maandag ook weer een echo en hoop dan stiekem op een kloppend hartje.

#4469921 Quote

Hoi hoi,

Ben nu 6w2……
    Ja ga genieten,, maar de spanning overheerst wel erg, zoooooooo
    Maandag weer spannend……
    Jullie maandag ook heel veel succes!

#4469926 Quote

Snap dat de spanning overheerst 😉 is bij mij ook en dat zal de komende weken nog wel blijven…

Spannend en we lezen het maandag weer van elkaar!!

Fijn weekend!

Liefs,

#4469950 Quote

Pijnlijk lijkt me! Maar hoe oom je eraan en gaat t weer weg? Fijn een kloppend hartje! Geniet ervan!

#4469960 Quote

Gelukkig is alles goed, toch wel erg spannend als je pijn hebt…. wat zal het weekend spannend worden! ik sluit me bij jullie aan, ik heb maandag ook een echo 🙂 kan niet wachten….

#4469995 Quote

Gefeliciteerd wat leuk allemaal. Als het goed is heeft iedereen al een echo gehad. Ik moet tot in de 10 de week wachten. Nog 2 weken. Best wel lang hoor Pffff

#4470034 Quote

ik heb de eerste echo woensdag, echt aftellen…. zo spannend!

#4470060 Quote

Gefeliciteeerd :), inderdaad lijkt het me pijnlijk. Gelukkig dat het zo ernstigs was, of kan het gevolgen hebben?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen