Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1714572 Vliezen Ineens Gebroken

• Auteur

Heey mn vliezen ineens gebroken vk komt zo,ik hou jullie op de hoogte heb helemaal de zenuwen

#4469930 Quote

Succes!!!!

#4469932 Quote

Misschien op de valreep nog een augustuskindje!! Succes!!

cass85
    Bijdrager
    #4469941 Quote

Spannend! Veel succes!!

#4469944 Quote

Nou ik word aardig voor de gek gehouden,heb bij 2kids spontane vliezebreuk gehad en nu liep ook 2keer scheut weg en rook ook anders zoetig maar vk geweest en nu twijfelen we dus zit nog thuis aftewachten

#4469972 Quote

Succes!!

#4469999 Quote

Weer net bezoek gehad vk had weer vochtverlies,denken nu toch wel vruchtwater,moet nu elke 4u mn temp opnemen en als weeen beginnen vk bellen en anders komt ze morgen weer ff kijken,pfff spannend dus,ik hou jullie op de hoogte

#4470005 Quote

Tja, die volle maan he??!!

Succes!!!

#4470029 Quote

Haha dat zei ik ook al maar de volle maan is vanavond,gister was nog klein stukje hihi,maar goed hier weer terug by af vk net geweest ochtend en nacht geen vochtverlies gehad dus geen gebroken vliezen en weer verder met rustig afwachten en de boel door laten rommelen,met de kleine gaat het gelukkig goed en dat is het voornaamste,vandaag 39.5weken

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen