Hey meid,
Ja, het is en blijft heel bijzonder! Ik heb dat ook weer na elke echo, dat ik denk…..jeetje, wat een wonder! We hebben afgelopen dinsdag een 3D/4D echo laten maken, dat zou ik je zeker adviseren als je wat verder bent. Zo gaaf om dan echt gezichtjes te zien. Een echt ’traan’ moment hoor.
Nee, ik voel me eigenlijk al niet goed, een week voordat ik kon testen en sindsdien is het alleen maar erger geworden maar goed….je moet er iets voor over hebben hè? En ik hou me maar voor dat het niet voor altijd is.
Ik zit al vanaf week 19 volledig thuis vanwege Lumbale instabiliteit (rug) Heb een staand beroep en dat ging echt niet meer. Ook dat is niet voor eeuwig. Gelukkig maar want ik mis het wel. De rust doet me wel goed en het is zeer zeker bevoordelijk voor m’n zwangerschap maar leuk is anders hoor.
Ben jij nu ook 100% thuis? Lief dat je ouders helpen. Pas maar goed op jezelf want zwanger zijn van een meerling is echt wel anders en zwaarder hoor. Luister goed naar je lichaam, ook al is dat soms heel moeilijk omdat je anders bent gewent en gewoon door wil gaan. Pas op met je bloeddruk hè, is niet best, zo hoog. Bij mij is ie juist wat laag maar dat schijnt prima te zijn nl 90/60.
Vind het wel hartsikke leuk als je me donderdag even laat weten wat de uitkomst is van de geslachts bepaling. Een meisje en een jongen zou zeker leuk zijn maar hoe clichè het ook klinkt: als ze maar gezond zijn en lekker groeien.
We zijn al helemaal redy-to-go thuis. Hebben express alles vroeg gedaan vanwege m’n rug. Gelukkig is m’n vader veel komen helpen (hele handige man) en kon dus veel met m’n man samen doen. Ik heb me meer bemoeid met de aankleding, inrichting etc…..is ook heel leuk. Geboortekaartjes zijn nu ook klaar. Daar is idd weinig keuze in maar bij een drukker hebben ze wel wat keuze. Stom eigenlijk, want er worden wel steeds meer meerlingen geboren in NL.
Geniet ervan meid en ik hoop dat jij je wel goed blijft voelen. Elke zwangerschap is weer anders. Heel, heel veel plezier donderdag. Ik hoor het van je!
Oh ja, wij mogen donderdag ook weer even spieken naar onze jongens. Altijd leuk!
Fijne zondag. Liefs Lynn.