Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1714659 Negatief

• Auteur

hey meiden ,

2 dagen over tijd maar nog geen possy test helaas … denk dat ik een deze dagen ongy ga worden …Op na de volgende ronde 🙁

Liefss

#4470017 Quote

Balen zeg, had gehoopt dat je ook een positieve test had. Succes en ik hoop dat je snel positief test.
    Gr.

#4470023 Quote

Jakkes dat is balen succes in de volgende ronde

#4470031 Quote

Misschien is je HGC gehalte nog niet hoog genoeg. Heb je al klachten dan dat je denkt ongi te worden??
    Ik kan vandaag testen, maar durf nog niet!

#4470039 Quote

Ik heb alleen zwangerschaps klachtjes , borsten zijn groter en blauwe aders zichtbaar , moet vaak plassen en savonds na het eten misselijk .
    Mijn temp is nog steeds hoog , kort om ik snap er helemaal niks meer van 🙁

#4470045 Quote

stom is dat he!!…ik heb net ook getest…maar negatief…denk zelf dat het toch echt te vroeg was en een paar dagen moet wachten of de rode duivel komt wel om de hoek kijken…
    bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik volgens mij ook pas een paardagen later getest en toen kwamen er direct 2 dikke strepen!!.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4470047 Quote

Okay dus het kan nog goed komen , voel me wel erg moe en moet vaak plassen …Ik test maandag wel weer een keer en anders toch echt ff de huisarts bellen …Thanks voor je reactie !!

#4470051 Quote

Balen meid! Geen bloed dan is er nog kans hoor…. Ik blijf duimen!

#4470054 Quote

Meid zal je wat hoop geven bij mijn zoon duurde het 1,5week voor hij positief was

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen