Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1714668 September

• Auteur

Eindelijk is het september…..vandaag 38+1….kan niet wachten. Zo benieuwd naar onze kleine baby!

Succes iedereen…..

#4470043 Quote

Ja ik ook. Alleen ik mag nog even denk ik. Ben pas 26-9 uitgerekend, dus misschien zelfs wel een oktober baby (wat ik niet hoop). Dus ben vandaag pas 36+3. Maar ik kijk elke dag hierop voor baby of ander nieuws. Iedereen succes ja!

#4470079 Quote

Ja ik wens ook iedereen succes en hoop voormezelf dat het nou een keer doorzet,vandaag zit bijna week39en dag5 erop,ben ook zoooo benieuwd naar de kleine meid,lijkt ze op een vandr broers of op dr zus,we wachten af weer

mama-3
    Bijdrager
    #4470110 Quote

Yes, ben vandaag 39+2!! Kan niet wachten!!

#4470125 Quote

Iedereen succes. Ik ben vandaag 39+1 weken en al 2 nachten erg onrustig en zit nu dus ook al beneden op de bank en slaap al niet vanaf half 5. Ik zeg laat maar komen, maar met het eigenwijsje wat in me zit zal me lichaam me wel weer in de maling nemen

#4470182 Quote

iedereen succes inderdaad, vandaag 37 weken en vanacht de vk op bezoek gehad , het rommelt maar nog geen ontsluiting helaas

cass85
    Bijdrager
    #4470200 Quote

Hier hetzelfde vannacht halve nacht wakker gelegen omdat ik weeën had. Opeens hield het op en konden we verder slapen. Al hele middag last van harde buiken. Ben benieuwd. Vandaag 38+2.

#4470205 Quote

Nou Cass dat is ook wat. Precies even ver en precies hetzelfde verhaal vannacht!!!! Laat maar komen….

#4470915 Quote

Spannend inderdaad! Voor de dames die nog moeten, heel veel succes! Binnenkort hebben ook wij onze ukkies in onze armen! En voor de dames die al bevallen zijn, geniet ervan!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen