Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1714690 Beauty27

• Auteur

Hey lieverd,

Hoe gaat het met je? Hoe heb je je afgelopen ronde na je mk ervaren, gaat het een beetje?
    Als ik jullie nod-lijstje moet geloven is je nod alweer geweest……of was dat een schattig vanwege je mk?

Ik duim toch heel hard dat het deze ronde weer is gelukt voor jullie! (tenzij ik iets gemist heb qua info)

Dikke knuffel Lynn.

#4470049 Quote

Hoi Lynn,

Wat lief een topic voor mij 🙂
    Deze ronde ups en downs gehad maar het gaat nu wel goed gelukkig.

Zijn nu bijna 5 weken verder en nog geen ongi te bekennen 🙂 begin wel steeds meer “kwaaltjes” te krijgen maar ben bang dat het tussen mijn oren zit…. Heb vandaag een predictortest gedaan en die is harstikke wit 🙁

Nu heb ik daar ook niet van die goede verhalen over gehoord……Dus het kan nog alle kanten op.

Ben vandaag echt misselijk en moeee al een weekje maar ja dat kan overal van komen. Heb nog geen klachten van een naderde ongi dus ben benieuwd.

Straks maar even de oude vertrouwde kv testen halen en dan vd week nog even testen.

Hoop zo dat het weer raak is en nu wel goed mag gaan. Ik houd je/jullie op de hoogte!

Fijn weekend!

#4470053 Quote

Hoop dat het zo mag wezen bij jullie en dat het deze keer blijft zitten

Heel veel succes

#4470057 Quote

Hai beauty,

Begrijp heel goed dat het met ups en downs is gegaan hoor. Eerst de blijdschap van het eindelijk zwanger zijn en daarna val je zo van je wolk omdat het mis gaat. Zo zielig!

Je weet wel dat je na een mk vaak vruchtbaarder bent hè?! Maar misschien geeft het je regelmatige cyclus ook wel weer een opdonder, dat weet ik niet.

Maar goh…..alweer 5 weken geleden? Dan heb ik toch goede hoop voor je dat het weer raak mag zijn en idd die Predictor testen…..hoor ik eigenlijk nooit iets positiefs over hoor. Maar aan je symptomen te lezen zou het zomaar raak kunnen zijn. Hoop het zoooo voor je!

Ik hou je in de gaten meid. Ben heel benieuwd!

Fijn weekend en hou je taai. Liefs Lynn.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen