Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1714707 Weer Flink Voor De Gek Gehouden

• Auteur

Dacht echt dat ik zwanger was voelde me precies hetzelfde als me andere zwangerschappen, en hadden geklust op alle posi ovulatie test dagen, maar het mocht niet zo zijn helaas….. Heb vanmorgen getest en nu 2 uur later zijn de duivels op bezoek gekomen, onverwacht en zeeeeer ongewenst.
    Ik kan dus blijkbaar mijn eigen lichaam niet meer vertrouwen, maar goed nieuwe ronden, nieuwe kansen hopen we dan maar

#4470071 Quote

Hey lisette,

Wat jammer zeg! Echt flink balen… Ongi zijn is nooit leuk.
    Maar wil je wel heel veel succes wensen in je volgende ronde!
    Nu maar lekker genieten van een wijntje of toastje filet american 😉

Dikke knuffel

#4470082 Quote

Balen meid!wat is je lichaam toch vreemd! Succes voor de volgende ronde!

#4470093 Quote

hi,
    balen zeg!!

ik las in de ovulatie testen van de kruidvat, dat je altijd achteraf zie dat je een eisprong heb gehad.
    dus geeft hij positief aan dan is je ei al vrij gekomen.
    dat betekend dus dat je de dagen er voor moet klussen.

bv met temperaturen meet je de dag van de eisprong, dit gebeurt dus niet met de ovu-testen.

succes voor de volgende ronde, hopen dat dat jouw maand is!

Fokan
    Bijdrager
    #4470124 Quote

hee hoi, wat verschrikkelijk balen zeg. Hoop dat je snel weer op je lijf kunt vertrouwen. Bij mij was ook het tempen weer anders als bij ja mamma, hij gaf dan 2 tot 3 dagen later pas aan dat ei geweest was. Alleen op de dag voordat ik ongi moest worden ging de temp al naar beneden. Maar houd hoop.

#4470161 Quote

Wat kunnen onze lijven ons toch verschrikkelijk volr de gek houden!

@ja mama, ook met tempen weet je pas achteraf wanneer je ei is geweest. Je temp zakt nl pas een of twee dagen na je ei. Met ovulatietesten meet je je LH piek welke op zijn hoogst is als je ei op het punt staat te gaan springen.
    Deze info heb ik van mijn fertiliteitsarts gehoord. Kan het zijn dat jij deze twee door elkaar haalt?

Liefs Daisy

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen