Hey Roos en Saar,
Klopt, dat ik al een tijdje weinig laat horen van ons.Maar dat komt meer omdat het met mij allemaal op dit moment niet zo lekker gaat, sleep me zelf letterlijk de dag door, en probeer een goede moeder en vrouw te blijven.;-) Emotioneel ben ik momenteel gewoon weg een vrak. Ik huil erg veel, en ben gewoon weg heel erg moe, het lijkt wel of dat het er bij mij nu pas allemaal uitkomt.
Met de kleine man gaat alles erg goed. Hij krijgt vanaf afgelopen vrijdag 2 keer de papfles zowel s’morgens de eerste fles als s’avonds de laatste fles.
We hebben eerst een maand 1 papfles s’morgens gegeven omdat wij wilde weten hoe hij daar op zou reageren, Vorige week vrijdag heeft de kleine buikgriep gehad, en nu zijn we pas donderdag weer begonnen, daar reagerede hij zo goed op. Dat we besloten hebben om de tweede erbij te geven. fruithapje en groentehapje krijgt ie nu nog niet hoor. dat gaan we over een paar weken langzaam eens proberen. Gewoon stapje voor stapje, ik merk dat hij zich daar veel beter onder voelt, en ik eerlijk gezegt ook wel.
Verder draait de kleine vriend al sinds donderdag op zijn buik en probeerd hij nu weer op zijn rug te draaien, puffffff hij wil soms te snel. Ook heeft ie al 2 hoektandjes…
Hoe gat het met jou??? Liefs dat je het trouwens heb gevraagd.
Liefs Binbar