Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1714732 Weer Terug En Nod Voorbij

• Auteur

Hoihoi Meiden

Ben weer terug van vakantie. was echt heerlijke en heel erg warm. Daardoor ook goed kunnen klussen. Ben mijn NOD al twee dagen voorbij, maar nog niet getest (wat goed he van mezelf hihihi) Ik heb ook het idee dat mijn ei later is geweest ik had nog een paar ovu-tetsen liggen en meegenomen maar heb daarmee mijn ei van 13-8 t/m 20-8 niet gevonden) heb wel van die slijmige afscheiding gehad maar goed. We blijven gewoon verder klussen tot ik ongesteld wordt (of niet en af en toe eens testen om te kijken of ik al zwanger ben.. lastig hoor om na een miskraam je cyclus te herkennen.

#4470088 Quote

Knap zeg niet testen ik hoop dat je toch een van de komende dag een positieve test hebt

#4470089 Quote

Hier hetzelfde probleem…… Bijna 5 weken verder en nog geen ongi te bekennen. Idd ook slijm gehad (3x) maar geen idee of ik echt een ei heb gehad.

Wachten en duimen we samen…. Succes!

#4470094 Quote

Dames mij is verteld dat het wel tot 7a8 weken kan duren naar een spontane miskraam als curettage voordat je weer ongi wordt.
    Zelf heeft het bij mij geloof 6 weken geduurt voor mijn eerste ongi.

#4470136 Quote

Heb het idd ook gelezen…. Er zit niks anders op dan wachten helaas……

#4470146 Quote

idd heb het ook gelezen we wachten en klussen verder af…

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen