Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1714748 Ideeeeetje Voor Babykamer

• Auteur

Wij hebben voor de nieuwe baby alleen een kast nodig. De rest hebben we nog van mijn zoon.

Nu hebben we op de babykamer een uitsparing in de muur met allemaal planken. En mijn idee was zelf er een soort muurkastje van te maken. Nu gaan we waarschijnlijk gewoon kastdeurtjes ervoor maken, maaaaaaarrrr

Ik ga de kastdeuren bekleden met een leuk stofje. Zo heb je een origineel kastje. Je kunt dit natuurlijk ook doen bij ladekastjes (zonder bewerkingen denk ik)

liefs

#4470100 Quote

Dat is idd een heel origineel en leuk idee zeg!
    Zo ik geloof ik nooit opgekomen zijn maar het klinkt te gek!

Liefs

#4470127 Quote

Je kan het ook met behang doen, dat is ook super leuk. Dat hebben vrienden van ons gedaan met een ikeakast, echt enig.

Succes, wordt vast prachtig meid!

#4470131 Quote

Ja behang had ik aan gedacht, maar dat scheurt volgens mij eerder. Het leuke hieraan vind ik eigenlijk dat je over een paar jaar een wat ‘oudere’ stof kunt uitzoeken….

Liefs

#4470228 Quote

Dat klinkt supergaaf! Crea hoor 🙂

#4470233 Quote

Ik heb ook bij een ladenkast van mijn dochter ipv stof, een hele leuk plakfolie met bloemetjes, het was zo schatig gewoorden…

#4470270 Quote

dat is idd een heel leuk idee! en kun je altijd nog wisselen als je der zat van bent xxx

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen