Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1714750 Zo Benieuwd

• Auteur

Vandaag getest….negatief…misschien toch te vroeg getest!
    Als ik in beweging ben voel ik iets van ongi pijn en denk dan ” ja nu barst het los” maar tot nu toe..geen rode duiveltjes…
    Maar mijn buik is op geblazen en gespannen….

Ik heb altijd ren cyclus van 36 dagen dat is vandaag…altijd als ik dan in de ochtend op sta… Ben ik direct ongesteld en nu niet…straks houd mijn lichaam mij voor de gek…pffff die onzekerheid….
    Maar dat herkend iedereen 😉 fijn dat we dat kunnen delen!!!

Liefs

#4470122 Quote

Spannend hoor! Hoop dat je snel wat meer zekerheid…

#4470123 Quote

Hebt…

#4470160 Quote

Spannend , ga voor je duimen !!

Liefss

#4470169 Quote

Vanochtend negatief….maar ook geen rode duivels….

#4470193 Quote

Wat is dat toch tandenknarsend spannend altijd. Ik hoop echt voor je dat je die positieve test gauw in je handen hebt. Succes met afwachten nog even.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4470217 Quote

Nou echt wel!!!!! Steeds het gevoel dat je ongi word en dan gebeurd er niks..dan heb ik ook zo iets van “breek dan door” maar moet geduld hebben…durf geen hoop te hebben……maar heb ff terug gekeken in mijn oude agenda, toen ik zwanger bleek te zij. Van mijn dochter heb ik ook pas na 3 dagen getest…maar toen werd ik ineens heel misselijk van een gebakken ei…toen ging er een lampje branden…
    Ik heb ook niet steeds ongi pijn…meer af en toe wat steekjes en drukkende gevoel in de buik….als ik ongesteld word of ben…dan heb ik echt goed buikpijn…

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen