Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1714758 Goed Nieuws

• Auteur
  • kaatje23
    Bijdrager

omdat ik toch steken in mijn zij bleef voelen heeft m’n vriendin toch even voor de zekerheid een echo gemaakt. ook vooral omdat ik vandaag de airborne met muziek heb meegelopen en op een gegeven mijn li been niet goed op kon tillen van de pijn.

maar gelukkig toen ze heeft gekeken zat het kuikentje (mijn vader is poelier en ze noemen het nu kuikentje vandaar) keurig in de baarmoeder alleen jammer dat ipv 7 weken maar 5 +1 weken ben.

#4470132 Quote

He super! Gefeliciteerd!! Geniet ervan. Voel je je goed?

#4470133 Quote

Hoi,

Gelukkig zit “kuikentje” in je baarmoeder, alleen wel vervelend die pijn.
    Maar zolang “kuikentje” maar veilig zit……

#4470135 Quote

Gefeliciteerd!! doe lekker rusteig aan, en geniet van je zwangerschap.

#4470140 Quote

Gefeliciteerd!

#4470153 Quote

Wat fijn zo n vriendin!!! Heeft ze een eigen praktijk dat ze dat zo kan doen?!
    Gelukkig zit kuikentje op zn plek!!
    Weet je hoe het kan dat je 2weken minder ver bent??

Liefs,

kaatje23
    Bijdrager
    #4470164 Quote

nou ik denk zelf omdat ik in juli ook heel even zwanger ben geweest blijkt nu achteraf omdat ik altijd op de eerste of tweede dag van de maand ongesteld was en in juli een week overtijd was. en daardoor mijn cyclus ff ontregelt was. en daardoor nu in her begin moeilijk dan uit te tellen was

#4470316 Quote

Gefeliciteerd meid,
    Fijn dat alles goed gaat met kuikentje!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen