Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1714790 Smaak

• Auteur

Hi,

Zijn er nog meer dames die, net als ik, nu problemen hebben met hun smaak?
    Ik heb veel trek, maar heel veel eten smaakt nu anders en vaak zelfs zo vies dat ik het echt niet op kan eten, eet nu minder dan toen ik niet zwanger was hierdoor! Ben verder niet misselijk gelukkig, maar als t echt vies smaakt dan krijg ik vanzelf braakreflexen… (lekker woord)
    Ik ben benieuwd! Lfs

#4470155 Quote

Hai!

Ik heb ook heel veel trek en ook dat eea anders smaakt! Ik ben normaal dol op.chocola en nu heb ik daar juist geen zin in!

Liefs,

Minaj
    Bijdrager
    #4470165 Quote

Bij mij ook…. Heb honger gewoon… Niks smaakt meer en inderdaad bepaalde dingen wil ik niet eens meer eten.

Vandaag zaten de pannekoeke in me hoofd die moest ik dus gaan eten hahaha…
    Ik lus ineens alle soorten soep die ik eerst erg vies vind haha weird

#4470175 Quote

Ik heb wel veranderde trek… Na 12jaar geen vlees of vis te hebben gegeten heb ik gister voor het eerst weer vis gegeten! Hier had ik opeens zo een trek in! In mijn zwangerschappen luister ik extra goed naar mijn lichaam, ik geloof nlk dat als ik ergens onwijs trek in heb ik bepaalde voedingsstoffen nodig heb die daarin zitten. Bij mijn eerste zwangerschap was het roodfruit, bij mijn tweede fruit n fibre en nu dus vis… We’ll lastig als niets je smaakt; je hebt toch we’ll voedingsstoffen nodig…

Liefs,

#4470212 Quote

Ik heb ook de hele dag erg trek, krijg bijna niks weg. Ben erg misselijk en daardoor geen trek in ontbijt, middageten en avondeten al helemaal niet. De lucht alleen al wordt ik misselijk van.
    Morgen krijg ik wat voor de misselijkheid en dan hoop ik dat het beter zal gaan.

#4470245 Quote

Ik gruwel echt van kip….als ik het al zie word ik misselijk!

#4470315 Quote

Ik ben juist dol op kip, maar kan geen appels zien.

Probeer de hele dag door wat kleine beetjes te eten, want voel mij regelmatig wat weeig.
    Het meeste eten smaakt mij overigens wel.

#4470322 Quote

Ik heb momenteel alleen maar zin in ketchup MMMMMMMM hahaha

#4470348 Quote

Ik heb moeite met ontbijten. Nu dwing ik mezelf om een fruit te eten. Lunch gaat iets beter en avondeten gaat wel. Maar alles heel weinig. Zelfs drinken moet ik forceren vooral ik nu bezig ben met moeders voor moeders anders haal ik het niet. Snoepen doe ik niet meer gelukkig. Geen zin in. Hele dag vieze smaak in mijn mond.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen