Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1714844 Alle Kwaaltjes Zijn Er Uiteraard Maar Natuurlijk

• Auteur

Vandaag dag 23 van mijn 29-dagen-cyclus. Rond afgelopen maandag begonnen de kwaaltjes… Een aantal keren een beursige pijn onder mijn navel, menstruatiekrampen, prikjes diep in mijn vagina (raar gevoel), voor het slapen gaan kotsmisselijk, dorstig, moe en gisteren in de AH ging ik bijna van mijn stokje. Een stemmetje in mijn hoofd zegt constant tegen me: “Ontzettende aanstelster!” Ik heb al zo vaak bewezen dat de wens de vader is van de gedachte (en in dit geval ook vaak van de kwaaltjes). Maar een ander stemmetje zegt: “Blijf deze maand toch maar even van die wijn af. Je bent zwanger.” Het wijntje dat ik afgelopen vrijdag toch dronk, smaakte me niet en ook in mijn broodje filet zat ik wat lusteloos te prikken. Ik houd mijn temperatuur bij en deze is sinds dinsdag voor de tweede keer van 36,4 (de eerste keer voor ovulatie) naar 36,7 en vanochtend zelfs 36,9. Is het trouwens normaal dat de temperatuur tussen de ovulatie en de eventuele innesteling weer even omlaag gaat?

Wat gaat dit een lange week worden. Volgend weekend pas testen!!! Mocht het niet zo zijn, dan mag ik niet klagen… we zijn immers pas net begonnen. Maar wat is dat toch met die kinderwens? Een niet-te-stoppen-abnormale-hormoongedreven-moedergevoelgeleide drang om voort te planten!!? Hahaha! Ik hoop echt dat het ons nog een keer gegeven is.

Pfff, lekker om even van me af te schrijven. Meer van jullie hun nod volgende week? Hoe gaat het met jullie?

Liefs,
    Melian

#4470207 Quote

Spannend allemaal hè!!!!! En je hebt geen knopje die je even kan om zetten…. Ik had gisteren mij. NOD….maar de test was negatief….nu ng steeds geen rode duivels….word er gek van….verder geen erge klachten…nouja iets van mijn Onder buik…redelijk veel plassen en iets last van mijn borsten…. Maar ja wanneer nou testen hè!!!????

#4470213 Quote

Spannend zeg

ik het heb mijn NOD de 15de deze keer heel duidelijk me eisprong gevoeld (vermoed ik in iedergeval het komt wel samen met me telling)

Dus vanaf nu braaf op het wachtbankje onder tussen wel verder klussen mocht het dat hem niet zijn geweest.

#4470218 Quote

Ik heb ook rond mijn eisprongnwezen klussen….ben echt benieuwd!!!! Ik ga voor je duimen!!!!!!!!

76Femke
    Bijdrager
    #4470492 Quote

Owh jaks wat herkenbaar en hier nog steeds niet (stiekem toch al 6 maand weer bezig).

Wil je de hoop niet ontnemen: Temp blijft wat hoger, daalt niet tussentijds. alle andere klachten zijn normaal (zeggen zuh… WAT NOU NORMAAL!)

Ik vind de tweede echt veel lastiger. Hoop van harte dat het jou natuurlijk al gegund is en mij straks ook. Ga voor je duimen deze week!

76Femke
    Bijdrager
    #4470493 Quote

Maar euhmmm Tempen? Loslaten!

Wij hebben vakantie geboekt, werkt hier vaak goed 😉

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4470784 Quote

Oeh en Bettie? Waar gaat de reis naar toe?

76Femke
    Bijdrager
    #4470897 Quote

Kwam eigenlijk kijken of ik de bastognekoeken al uit onze ah moest halen en jou toesturen 😉

Andalusie, eind okt

76Femke
    Bijdrager
    #4470898 Quote

Ik blijf duimen voor ons en ieder ander die zwanger worden.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen