Vandaag dag 23 van mijn 29-dagen-cyclus. Rond afgelopen maandag begonnen de kwaaltjes… Een aantal keren een beursige pijn onder mijn navel, menstruatiekrampen, prikjes diep in mijn vagina (raar gevoel), voor het slapen gaan kotsmisselijk, dorstig, moe en gisteren in de AH ging ik bijna van mijn stokje. Een stemmetje in mijn hoofd zegt constant tegen me: “Ontzettende aanstelster!” Ik heb al zo vaak bewezen dat de wens de vader is van de gedachte (en in dit geval ook vaak van de kwaaltjes). Maar een ander stemmetje zegt: “Blijf deze maand toch maar even van die wijn af. Je bent zwanger.” Het wijntje dat ik afgelopen vrijdag toch dronk, smaakte me niet en ook in mijn broodje filet zat ik wat lusteloos te prikken. Ik houd mijn temperatuur bij en deze is sinds dinsdag voor de tweede keer van 36,4 (de eerste keer voor ovulatie) naar 36,7 en vanochtend zelfs 36,9. Is het trouwens normaal dat de temperatuur tussen de ovulatie en de eventuele innesteling weer even omlaag gaat?
Wat gaat dit een lange week worden. Volgend weekend pas testen!!! Mocht het niet zo zijn, dan mag ik niet klagen… we zijn immers pas net begonnen. Maar wat is dat toch met die kinderwens? Een niet-te-stoppen-abnormale-hormoongedreven-moedergevoelgeleide drang om voort te planten!!? Hahaha! Ik hoop echt dat het ons nog een keer gegeven is.
Pfff, lekker om even van me af te schrijven. Meer van jullie hun nod volgende week? Hoe gaat het met jullie?
Liefs,
Melian