Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1714911 Bleghhhhh

• Auteur

Vanochtend weer getest…negatief….. 🙁 …
    Volgens mij moet ik een paar dagen wachten… Hoe moeilijk het ook is..hebben jullie wel eens pas na een week ofzo pas een positieve test gehad???
    Bij mijn dochter was hij direct 2 dikke strepen… En nu niet… Mag het ook niet vergelijken hè!!! Maar is wel moeilijk!!

#4470263 Quote

Oudste duurde 8 dagen voor een positieve test, 2e 3 dagen voor nod. Kan nogal verschillen.

#4470264 Quote

Bij mijn zoon duurde het anderhalve week voor hij positief was.. En zo lang er geen duveltjes zijn is er nog altijd hoop

#4470280 Quote

Ik moet trouwens wel zeggen dat mijn zoon door de pil heen kwam dus mijn nod was de dag dat de pilstop was

#4470301 Quote

Ik duim nog met je mee voor een positieve test!!

#4470309 Quote

Voelde jullie ook iets dan aan jullie lichaam dat je zwanger kon zijn??. Iets aan je buik of zo??

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4470312 Quote

Ik had bij mijn zoon een weeïge buikpijn, opgezette buik rn moe pff niet gezond meer en heel af en toe een vleugje misselijkheid en mijn borsten blaaste binnen een maand 1cup grote…

Maar de eerste symptoom was vermoeidheid mijn schoonzus kwam er mee van goh doe eens een test want je ben de laatste anderhalve week wel heel erg moe..

#4470332 Quote

Balen hopelijk de volgende ronde…

Ik ben nu al week na nod en ook nog niks
    Weet van mijn moeder dat die pas na 7 weken positief teste..

#4470338 Quote

Dromertje87, dat heb ik dus ook mijn borsten doen iets zeer…en mijn buik voelt als ongi aan…maar er komt niks…terwijl mijn menstruatie heel structureel is… maar goed, een lichaam kan raar in elkaar zitten 😉

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen