Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715044 Rare Vorm Buik Na Seks

• Auteur

Hé dames,

Echt een hele rare vraag 🙂 Als mn man en ik seks hebben gehad dan heb ik! nadat ik een orgasme heb gehad, een hele vreemde buik! Het kindje ligt sowieso meestal rechts in mn buik, en na het orgasme zie je aan die kant van mn buik dus een enorme hobbel en verder nauwelijks buik!
    Heeeeel raar… het doet geen pijn of voelt niet vervelend. Maar vind het zo raar dat de rest van mn buik opeens verdwijnt. Meer mensen die dit toevallig kennen of van gehoord hebben?

Liefs

#4470398 Quote

Meid waar je zin in hebt. Mijn libido is met mijn menstruatie verdwenen!
    Ik heb wel als ik op mijn zij heb gelegen een harde buik aan die kant. Denk dat het kindje die kant op ‘zakt’. Kan je helaas niet verder helpen dan dit.

#4470401 Quote

Na een orgasme heb je vaak een harde buik; is onschuldig en ziet er soms heel raar uit! Maar is dus niet erg, als je even blijft liggen verdwijnt het vaak vrij snel.

#4470416 Quote

Ik ken het, ik heb dan een hele harde bobbel boven in mijn buik. Vond het ook eng maar na een paar min verdwijnt het ook weer.

XXX

#4470423 Quote

Mijn buik wordt echt knetterhard en bol rondom de plek waar de baby ligt. Soms eigenlijk best pijnlijk… Volgens vk kan het absoluut geen kwaad. Heb de vraag toch maar even gesteld, hi hi!

#4470462 Quote

zal de volgende keer eens kijken haha!! 🙂 heb ook een harde buik dan, maar dat is idd vrij normaal. als je staat of loopt en je krijgt een harde buik, gaat je buik ook vaak op een soort punt, dus tzal idd wel aan je lichaamshouding ofzo liggen hoe die harde buik zich vormt..?!?

#4470470 Quote

Herkenbaar! Is harde buik en verdwijnt (zoals je vast al hebt gemerkt) weer. Heel onschuldig dus geen zorgen over maken. 😉

#4470481 Quote

Bedankt voor de reacties 🙂 Het gekke is dus, het voelt niet als een harde buik. Trekt niet, voelt niet raar, ziet er vooral heeel gek uit! Echt een enorme heuvel en links zo plat als wat…

Vind het vooral heel grappig, maak me er niet zorgen over. Maar dacht, ik zal toch es vragen!

#4470482 Quote

Wel positief dat er nog leven in de brouwerij zit bij jullie… Hier is t sexleven helaas ook tot below zero gezakt, sinds de positieve test welgeteld 0 keer. Jammer, maar door alle klachten is t ook niet heel verleidelijk voor ons beiden. Ook is manlief altijd wat huiverig als ik zwanger ben en heeft t wel een geduurd voordat ik zwanger raakte. Ach, komt wel weer in t nwe jaar al kan het wel heel fijn zijn, vooral als je zwanger bent! Alles beter doorbloed etc.
    Ik zou zeggen; geniet er lekker van en schrik niet van de harde buiken!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen