Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715185 Negatieve Test Toch Zwanger

• Auteur

hi allemaal,
    Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
    Ik ben vandaag 7 dagen overtijd. 1 en 2 dagen na NOD getest en was negatief. Nu heb ik niet meer willen testen. Wel al veel kwaaltjes, nog steeds niet ongesteld, veel plassen, grotere borsten etc. Morgen maar een afspraak met de dokter.. weet niet goed of ik bij haar wel duidelijkheid krijg maar dat leek me een goed idee. Wat is jullie menig? Dit is mijn eerste keer. Ik zit overgens in ronde 4 na het stoppen met de pil

gr L.

#4470559 Quote

Hey meid

Ik herken je verhaal alleen ik ben nu 3 dagen overtijd.
    Ook test negatief.en de zelfde kwaaltjes als jou.
    Ik stop nu ook even met testen…word er zo onzeker van. Bij mij eerste zwangerschap had ik direct 2 streepjes…
    maar goed ik hoor en lees verhalen dat het soms even kan duren voor dat je kan testen!!

hoe is je cyclus de laatste 4 maanden geweest?? hoeveel dagen???

#4470568 Quote

Bij mijn zoon duurde het anderhalve week voor hij positief was ondanks allerlei symptomen..

Je hcg waarde kan nog niet hoog genoeg zijn

#4470589 Quote

Ik zou gewoon nog een tesje wagen….. De huisarts kan er drnk ik ook weinig anders aan doen dan testen denk ik. Succes!

#4470638 Quote

Vorige cyclus was ik 7 dagen overrijd, helaas dag 8 ongesteld geworden. Hopelijk is dat bij jou niet zo!

#4470749 Quote

de huisarts zou wrs een test doen, is deze negatief, dan kan een bloedtest je wijzer maken.

succes

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4470870 Quote

Het kan fff duren voordat je genoeg hormonen in je bloed hebt. Bij mijn eerste duurde dat ook wel een week ofzo.
    Zou zomaar kunnen dat je toch gewoon zwanger bent!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen