Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715222 Hoe Snel Symptomen

• Auteur

Weet iemand hoe snel de symptomen kunnen komen na een eisprong?

#4470577 Quote

ik heb het vrij snel al na een paar dagen

#4470591 Quote

Ik ook snel….. Vooral erg moe en bibberig op mijn benen en onrustige benen. Paar dagen later gingen mijn borsten zeer doen

Heb je last van kwaaltjes?

#4470603 Quote

Ik weet niet of het tussen me oren zit of niet..

Ik heb zins vadaag elke keer een trekkende pijn in me borsten wat ik herken van me eerste zwangerschap nu is dat wel normaal bij me linkerborst die is door me operatie in april wat gevoelige maar me rechterborst viel gewoon op het zit voor namelijk aan de buitenkant/onderkant.

En heb ook elke keer voor me gevoel een gespannen buik maar als ik me buik voel zijn me spier gewoon ontspannen..

Ik vind wat vroeg voor mijn gevoel ik zou afgelopen vrijdag/zaterdag me eisprong hebben gehad..

Ik probeer het te negeren om me geen valse hoop te geven maar moet zeggen dat dat nog niet mee valt

#4470656 Quote

hey meis

bij mij begonnen de kwaaltjes met 6/7 weken pas. voelde daarvoor echt totaaaaal niks. maar is bij iedereen anders natuurlijk 🙂

xxx

#4470747 Quote

het verschilt dus enorm..
    sommige voelen zich pas met 10 weken zwanger terwijl de ander al een paar dagen na de bevruchting allerlei kwalen heeft.
    het is niet voor niks dat nog steeds mensen soms pas na 3 maanden (of later) weten dat ze eigenlijk zwanger zijn.

het kan dus zomaar zijn wanneer jij denkt,deze maand zal wel niks zijn,het juist raak is..

let niet te veel op signalen/symptomen.
    met de eerste had ik ook niet zo veel signalen.
    rond 8 weken begon ik wat te merken,maar misschien ook omdat je er juist zo oplet..

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4470759 Quote

Ja dat denk ik ook daarom zei ik ook dat ik niet weet of het tussen de oren zit of niet..

Mijn eerste zwangerschap kwam ik er pas achter met 7+ weken uit het niets begon ik te spugen.
    En bij mijn zoon (2de zwangerschap) was ik dagen vermoeid en het is dat me schoonzus me er op wees maar toen duurde het nog ander halve week voor hij positief was

Het lijkt me ook wel heerlijk om een zwangerschap te krijgen zonder symptomen haha

#4470789 Quote

Bij de eerste zwangerschap was ik van het 1 op het andere moment misselijk…werd misselijke van een gebakken ei! omdat mijn ongi ook uit bleef ben ik gaan testen en toen direct 2 dikke strepen.
    maar ja nu blijft mijn ongi al 5 dagen uit en nog geen positieve test 🙁

#4470866 Quote

Bij mijn eerste voelde ik niks. Dacht eigenlijk dat t toch niet raak zou zijn dus heb nog lekker 15km hardgelopen.
    Bij de tweede voelde ik t meteen vanaf de dag dat ik ongesteld moest worden. Zonder twijfel. Had geen test nodig.
    Laatst onverwacht zwanger: weer precies dezelfde symptomen dus ik wist t weer zeker. Helaas werd ik vijf dagen later toch ongesteld.
    Nu nog drie dagen voordat t ongesteld moet worden, maar toch al weer wat symptomen. Ik vind t nog wel erg vroeg, maar ik zou er bijna wat van gaan denken 😉

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen