Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715253 Nog Steeds Niets

• Auteur

Nog steeds geen duivels te bekennen. Wachten duurt lang. Ik had ongeveer de 28-30ste moeten worden, volgens de normale cyclus. Ik ben wel heel moe. Gisteren viel ik onder CSI in slaap en nu ben ik ook zo moe dat ik wel kan slapen. en dan is het nog maar 14.30. Maar kan natuurlijk ook komen omdat ik deze week weer ben begonnen met werken..Al heb ik het erg rustig, want de helft is nog op vakantie.
    Mijn tepels zijn erg gevoelig, vooral tijdens het douchen als de waterstralen erop komen. en aanraken doet ook soms zeer. en een wat tintelend/ gespannen goevoel af en toe in mijn borsten. Verder ook wat menstruatie achtige buikpijn af en toe.
    Ik denk dat mijn ei later is geweest zo rond de26 ste. toen had ik echt veel buikpijn alsof ik ongesteld werdt. Gisteren en eergisteren had ik steken in mijn lies en onderbuik links. dus het zou ook maar zo kunnen dat ik gisteren mn ei heb gehad. Pfff wordt gek van van mijn lichaam. Wie is er nog meer op het wachtenbankje gaan zitten??

#4470607 Quote

Vervelend of niet die onduidelijkheid.

Hier ook een wachtbankje rond de 15de is mijn nod.

#4470623 Quote

hier ook een wachtende, mijn NOD was zaterdag!
    klachten herkenbaar!!!
    wanneer ga je testen??

#4470647 Quote

heb je al getest? wat goed dat je je kunt inhouden! Veel succes!

#4470663 Quote

Nee ik heb nog niet getest, als ik idd pas de 26ste mijn ei heb gehad zal ik nu nog niet positief gaan testen. Ik denk dat ik zondag ga tetsen. als ik het dan nog niet ben. Volgens mij is het wel normaal toch dat je ei later komt na een miskraam? Toen het bloeden gestopt was had ik nog getest en die was negatief dus neem aan dat het HCg wel allang uit mn lichaam is.

#4470668 Quote

oja van 13 tot 20 augustus heb ik ovulatie testen gebruikt en daar kwam geen smily. Dus vandaar dat ik wel makkelijk kan wachten nu. Anders was het me niet gelukt hoor zolang te wachten met testen hahaha..Want mijn ei is zowiezo later. tenzij de ovulatie testen wel eens foutief aangeven..

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen