Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715366 Snap Helemaal Niks Meer Van Mijn Lichaam

• Auteur

Hoi meiden,

Vandaag een test gedaan en helaas spierwit. Wordt gek van de signalen die mijn lichaam geeft die wel eens zouden kunnen wijzen op een zwangerschap maar ik ben het niet.

Het is gewoon zo lastig als je niet weet hoe je cyclus nu is.

Hoop dat ik nu snel ongesteld wordt zodat we weer verder kunnen want hier wordt ik gek van.

Sorry voor mijn geklaag 🙁

#4470720 Quote

Verschrikkelijk is het he..
    En klagen mag je hoor daarvoor zitten we hier ook..
    Hoop dat de duveltjes snel komen of toch een positieve test onzekerheid is verschrikkelijk

#4470740 Quote

zit in het zelfde schuitje.. echt vreselijk.. weet je wanneer je ei is geweest of heb je geen ovulatietesten gedaan. misschien is je ei later gekomen en ben je nu nog te vroeg met testen? ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt

#4470754 Quote

oooh hier nog zo 1…loop ook te klagen!! heerlijk toch dat dit hier kan ;)…
    je geeft aan dat je cyclus onregelmatig is…heb je het bij gehouden van de afgelopen maanden?? dat deed ik wel..

#4470780 Quote

Lekker klagen hoor! Is juist fijn dat dit een plek is waar het kan en waar we allemaal in min-of-meer hetzelfde dezelfde spanning zitten. Zou fijn zijn als je gauw duidelijkheid hebt. En hoe afschuwelijk gemakkelijk en cliché en stom het ook klinkt: probeer het een beetje los te laten, zodat je het vertrouwen in je lichaam een beetje behoudt.

#4470781 Quote

Ik heb geen idee waneer mijn ei geweest is…. Heb meerdere keren slijm gehad dus ook daar geen pijl op te trekken. Te vroeg getest zou idd kunnen maar ga er niet vanuit……

@noeltje de afgelopen maanden was ik gelukkig eindelijk regelmatig maar heb 5 weken geleden een miskraam gehad dus vandaar dat ik het nu helaas niet weet.

We wachten maar weer pfffff

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4470818 Quote

Wat een gedoe weer! Dan kan je beter niets voelen als de test toch wit is…

En daar komt het cliché weer: wachten. Mijn duimen draaien op volle toeren dat je gewoon te vroeg hebt getest!

Liefs Daisy

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4470891 Quote

Wat een vervelend lichaam zeg! Ik duim voor je.
    liefs,

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen