Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715393 Toch Maar Even Getest

• Auteur

nadat ik vanochtend mijn zoon naar school heb gebracht meteen evennaar de drogist gefietst voor een test. de kruitvat was nog dicht en heb bij de etos een test gekocht. Van testpoint 2 in een verpakking. net getest, 4 uur niet gedronken en geplast en hij gaf een licht tweede streepje!!
    Dus waarschijnlijk ben ik zwanger??
    Ben blij maar durf het niet te geloven…

heeft iemand ervarig met deze test?
    Heb hem al 1 keer eerder gebruikt toen voor mijn NOD en bleef echt omo wit.

#4470757 Quote

Ik had rond 30 augustus ongesteld moeten worden volgens de normale cyclus. Alleen heb ik vorige ronde een miskraam gehad en kon ik mijn ei maar niet vinden in de periode dat het zou “moeten”. Waarschijnlijk heb ik mijn ei de 26ste gehad en zou mijn NOD dan dus aanstaande zondag zijn maar dat weet ik niet zeker. Ik heb trouwens de gewone test van testpoint gebruikt en niet de vroege test. mijn normale cyclus is tussen de 25-en 28 dagen.
    Deze hele maan wel goed kunnen klussen om de dag en soms om de 2 dagen.

#4470758 Quote

Wat geweldig streep is streep hè..
    Waarschijnlijk als je vanweekend weer test dat hij duidelijker is

Gefeliciteerd

#4470777 Quote

Een streep is inderdaad een streep! En als je er niet zeker van bent, dat gooi je er morgen gewoon nog even een kv2x5 tegenaan 🙂

Wat ontzettend fijn. Niets frustrerender dan OMO-wit! Hier ook aanstaande zondag NOD.

Was je de vorige zwangerschap al ver toen het mis ging? Ik hoop dat je lekker kunt genieten en dat je een onbezorgde negen maanden tegemoet gaat.

#4470782 Quote

Wat goed! Over paar dagen is hij vast den stuk duidelijker

Voorzichtig gefeliciteerd!

#4470794 Quote

ooohh wowwiee !! goed nieuws ..

Genieten !!

Liefss

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4470806 Quote

Wat een goed nieuws meid. Over een aantal dagen zal de test vast en zeker duidelijker zijn.

Alvast gefeliciteerd. Liefs Lynn.

#4470826 Quote

geweldig gefeliciteerd meid!!

#4470829 Quote

Gefeliciteerd!! Hij gaat vast nog duidelijker worden!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen