Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715414 Wel Of Niet Zwanger Denk Niet

• Auteur

lieve dames!

omdat ik niet weet hoe mijn cyclus is (laatste 2 waren 62 en 73 dagen) heb ik vanmorgen op dag 35 dagen getest.
    nu zag ik vanmogen eigenlijk niks. soms dacht ik de contouren van een streepje te zien (kruitvat die +test) maar niet een echte streep. nu was ik zonet in de badkamer en zag de test liggen. en keek nog een keer. en nu staat er dus heel erg duidelijk een heel smal streepje….. maar ik denk dat het gewoon uitloop streepjes zijn van het minnetje in dat venster. maar het brengt me wel aan het twijfelen.
    nu heb ik voor morgenvroeg een afspraak staan bij de gyn. (in de hoop dat ik die vandaag af kon bellen…) morgen maar even informeren. en anders over een week maar weer een test doen;)

sorry voor mijn geklaag, en mischien schrijf ik zo raar dat jullie het niet eens begrijpen hahaha.

maar ik ben het even weer kwijt;)
    kus famke

#4470767 Quote

hoi Famke

Ik had precies het zelfde als jou, ben toch maar even naar de DA gefietst…thuis aangekomen getest…ik dacht echt een heulll licht streepje te zien…maar nu is het weer weg..
    Maar dit was niet mijn eerste ochtend urine, dus morgenvroeg of overmorgen maar testen…ik ben nu 4a 5 dagen overtijd…radeloos word je er van!!

#4470775 Quote

die van de kruidat met het plusje zijn onduidelijk vindt ik heb die van 2 voor 5 euro gebruikt ben nu moeder van een dochter van 16 weken maar die plus was bij mij ook niet duidelijk was heel dun de controle streep gewoon dik toen heb ik die andere gehaald

#4470778 Quote

Bij mijn zwangerschap testte ik met de kv2x5 een dag voor NOD positief (heeeuuuul licht streepje). Met de vroegtest van Predictor en de kv+ bleef ik nog lange tijd negatief testen… Zou fijn zijn als de gyn je morgen wat uitsluitsel kan geven meid. Succes!

#4470785 Quote

Wat een twijfels zeg…. Vervelend is dat! Ik hoop dat de gyn je morgen meef duidelijkheid kan geven.

Succes morgen!

#4470859 Quote

Jee, wat spannnend zeg…
    Laat anders je hcg prikken morgen via de gyn. Als hij er cito van maakt heb je met een uurtje duidelijkheid 😉

Succes meis

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen