Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715418 Geboren Onze Jisse

• Auteur

ik ben erg laat….maar had eerst andere bezigheden…maar zaterdagmorgen om half 12 is onze zoon dan eindelijk geboren

4400 gram en 55 cm…een beer van een kereltje;-)

de bevalling was kort maar krachtig

ben snachts om half 2 begonnen….had 3 cm ontsluiting en met de vk besloten om naar t zh te gaan…en t vruchtwater door te prikken…..dan gaat t altijd snel

bij mij dus niet de weeen namen in kracht af

om 11 uur ben ik aan t infuus gekomen om de weeen weer op te wekken
    1 drup en ik had ze…ging op bed…en half 12 was hij er

we moesten 48 uur in t zh blijven…omdat ik medicatie heb geslikt in de zwangerschap

het gaat super goed…maandag mochten we naar huis en nu genieten we met volle teugen van ons kereltje

voor de dames die nog moeten…heel veel sterkte….en de anderen…geniet…want voor we t weten is de kraamtijd voorbij;-))

#4470786 Quote

Heey van harte gefeliciteerd ook en idd genieten nu van de kraamtijd

#4470787 Quote

van harte gefeliciteerd !

cass85
    Bijdrager
    #4470796 Quote

Gefeliciteerd met jullie zoontje! En het is inderdaad geen kleintje, dus helaas voor hem geen maatje 50 🙂
    Nu lekker genieten!!!

#4470797 Quote

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. En nu genieten inderdaad ook van de kraamtijd (naast de nodige kraamtranen waarschijnlijk, maar dat hoort er ook bij)

#4470834 Quote

Van harte gefeliciteerd!!

#4470840 Quote

Van harte gefliciteerd, geniet er lekker van

Verhoef
    Bijdrager
    #4470854 Quote

gefeliciteerd met jullie mannetje! geniet ervan en heel veel geluk gewenst! laat je maar lekker verwennen!

mama-3
    Bijdrager
    #4470895 Quote

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Echt Hollands Welvaren zeg…! Knap, want zal best een pittige bevalling geweest zijn daardoor (kan me zo voorstellen). Fijn dat het goed gaat, geniet van jullie gezinnetje!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen