Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715567 Straks Weer Naar De Verloskundige

• Auteur

heb tien voor 9 weer afspraak voor controle, heb er weer zin in!!!Gisteren was mn mannetje jarigVoor de rest ben ik zo super blij dat ik de 14 weken heb bereikt, kan haast nog steeds niet geloven, ja in mn kledingmaat ja hahahahah.Nog 2 weken en dan de bepalings echo,…heb er zooooooooooooooo zin in!!!!
    Soms kom ik mensen tegen en dan zeggen ze, ow ben je NOG MAAR 14 weken,..nou vind al behoorl;ijk ver hoor,..Ik had het nooit meer verwacht.
    Ik ga de kids tassen inpakken, spreek jullie weer snel!
    Liefs nance

#4470969 Quote

Hey Nance,

Hoe is het gegaan vanochtend? Alles oke met jullie ukkie? Spannend hoor, over 2 weken weten jullie of jullie een meisje of een jongen krijgen!!

Wij mogen vanmiddag ook weer even spieken naar onze twins 🙂

Liefs Lynn.

Moon7
    Bijdrager
    #4471009 Quote

ow wat spannend zeg!! Hoe is het gegaan?

Ben jij al erg in kledingmaat veranderd? Ik ben nu 11 weken, maar mijn broeken zitten al behoorlijk strak.

#4471010 Quote

hoi nance

hoe is de controle bij de vk gegaan?

liefs jennefer

#4471048 Quote

Of ik al heel erg van kleding maat ben veranderd,…uhmmm,.van xs naar l!!!Ik ben heel erg in de rondte aan het groeien, dus maar is voor goed doel, bij alle 3 ben ik 30 kilo aangekomen en bij alle drie ging het er ook weer binnen 7 maanden af!Liefs Nance

Moon7
    Bijdrager
    #4471069 Quote

WOW! haha, kom ik aan met van maat 40 naar 42, eheh!
    Maar ik ben zwanger van mijn eerste, jij hebt al 3 voorsprong 😉

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen