Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715579 Nog Steeds Niks

• Auteur

Vanochtend maar weer getest…vakje bleef Omo wit 🙁
    Inmiddels ben ik nu 5 dagen overtijd…
    wat word je hier onzeker van zeg!!!
    ben wel extreem moe…hoofdpijn…
    we wachten nog maar weer af!
    Ik lees toch veel verhalen dat veel vrouwen dit ook hebben gehad en soms pas na ander half week een positieve test hadden!!
    Maar hoe vaker je een negatieve test hebt hoe minder ik durf te hopen!

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4470931 Quote

heel begrijpelijk dat je minder durft te hopen. Maar houdt de hoop wel. Jij krijgt ook die positieve test in handen! Succes
    liefs,

#4470936 Quote

Snap het helemaal meid!
    Wachten is echt niet leuk,
    En blijf inderdaad de moed houden.

Dikke knuffel

#4470949 Quote

o wat frustrerend! Misschien dat als je de huisarts belt dat je dan bloed mag prikken op HCG?
    succes ik duim voor je dat je zwanger mag zijn

#4470960 Quote

Erg erg frustrerend !!

Ik was 2 dagen over tijd en test bleef ook omo wit en werd toen savonds ongy .
    Toen ik zwanger was werd hij na week pas possy , hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt !! ga indd anders bloedprikken ..

Suc6 !!

Liefss

#4470980 Quote

Wat een spanning…. Het kan nog alle kanten op. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat je een positieve test in handen hebt!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4470991 Quote

Hoop echt dat je gauw uitsluitsel krijgt, want deze onzekerheid is beroerd. Het is misschien geen verkeerd idee om de huisarts even te bellen.

#4471024 Quote

Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt.

Komt erg vaak voor en snap dat de hoop weggaat zeld inmiddels anderhalve week na nod en ook nog niets.

En wat er al gezegd word je posi test komt vanzelf keer

Liefs

#4471113 Quote

@ snipi, dus jij zit ook in spanning!!! heb je al vaak getest?
    Inderdaad de onzekerheid slaat wel steeds meer toe…
    Maar wel fijn dat veel zeggen, moed te houden!! dat helpt echt 😉 Mocht ik wel ongi worden dan is het zo… dan komt het wel!! maar zou geweldig zijn als er een positieve test komt!!
    Ik hoop voor jou snipi dat je snel een positieve test krijgt!!

Liefs!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen