Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715597 Bij De Gyn Geweest

• Auteur

goede morgen lieve ladies,

ben dus vanmorgen bij de gyn geweest en ook ik mag met clomid beginnen. tenminste als ik ongie wordt.
    heb ook nog even gevraagt over die test. en zij zei dat haar voorkeur lag bij nog even wachten en volgende week weer een te testen. omdat mijn uitslagen bij 3 weken bpoedprikken niet goed waren, gaat ze ervan uit dat het niet zo is. het kan zijn dat ik dus op 4 weken een eisprong het gehad. (was wel mogelijk!!!) en dan zou mijn nod dus volgende week zijn.
    maw gewoon afwachten dus!

hou jullie op de hoogte!

kus famke

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4470965 Quote

ok’e. Fijn dat je nu ergens mee kunt gaan beginnen. Al een stap dichterbij. Er komt schot in de zaak.
    liefs,

#4470986 Quote

Spannend nog even! Zal voor je duimen dat de clomid niet meer nodig zal zijn!!

#4470998 Quote

Fijn voor je meid,
    eindelijk een stap dichterbij.
    Veel success

Liefss

#4471114 Quote

Fijn dat je in ieder geval een goede gyn hebt waar je op kunt vertrouwen en die je verder kan helpen! Niks zo erg als het wachten op van die ellenlange cyclussen (spreek uit ervaring – 12 sept afspraak bij de gyn). Heel veel succes en hopelijk is het snel raak!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen