Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715725 Nieuwe Ronde Nieuwe Kansen

• Auteur

Na veel rond te lezen en te zoeken heb ik maar een pakket gekocht met concieve plus , had er nog nooit van gehoord . Tja , wie weet is dit het extra zetje 😉

Verder hebben wij ons huis in de verkoop en hadden we een kijker gehad en die komt nog een keer 😀 dus ook weer een goeie afleiding 😉

Helaas zit ik al weer paar week thuis , omdat mijn hernia toch weer op speelde , helaas mag ik niks tegen de pijn alleen de paracetamol ivm zwanger worden . Ik zit/lig nu te wachten op een nieuwe oproep van het ziekenhuis voor een nieuwe mri .

Al met al ik ben wel ff weer zoet ghihi ..Hopelijk allemaal met een goeie afloop natuurlijk !!

Liefs

#4471109 Quote

Beterschap. Ik weet niet waar je woont maar bij Viasana in Mill ( noord brabant) zijn ze expert in behandelen van oa hernia’s.

Groet en sterkte

Anne

#4471127 Quote

Ik woon in Groningen 😉 eindje uit de buurt ghihi …

dit is een second opinion , hoop nu sneller terecht te kunnen vorige ziekenhuis moest ik 8 week wachten !!

Thanks ..

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen