Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715811 Huisarts Gebeld

• Auteur

Ik heb toch maar even de huisarts gebeld. Uitgelegd dat ik altijd heel regelmatig ongesteld ben maar dat het nu weg blijft en de testen negatief.. Ik begon spontaan te huilen! en dat doe ik niet snel!
    assistente gaf aan dat ze dit wilde overleggen met de huisarts en ik moet vanmiddag even weer bellen.

Misschien dat ze kunnen bloed prikken, of ik moet geduld hebben! Als je bloed prikt hoe snel heb je dan uitslag??

Liefs

#4471265 Quote

als de huisarts(of een post) bloedprik kan hij dat de zelfde dag of de dag later binnen hebben.
    het ligt namelijk eraan wat ze moeten prikken.
    en door dat de uitslagen via internet binnen komen, is het er helemaal snel.

maar balen dat het geen zwangerschap was.

#4471172 Quote

Thanks meid!! spannend allemaal, denk dat ik gewoon moet wachten…

liefs!!!!

#4471174 Quote

Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen met uitslagen hebben 5werk dagen nodig (normale produre in iedergeval)

#4471179 Quote

nou ik geloof dat ik zelf het antwoord al heb!
    Ik haal net mijn dochter van school en ik krijg echt ongi pijn…en ja hoor!! ongesteld… Teleurgesteld..Ja..maar ben ook wel opgelucht!!!.. op naar de volgende ronde!!!
    Meiden die nog in spanning zitten!! ik hoop dat het bij jullie raak is!!!

Liefs

#4471182 Quote

Jammer meid inderdaad op naar de volgende ronde..
    Je weet in iedergeval waar je aan toe bent

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4471189 Quote

Ah jammer maar duidelijkheid is wel t fijnst..
    Ga denk zondag maar weer testen en dan maandag de huisarts bellen..

Succes de volgende ronde

#4471191 Quote

balen!!! Maar die opluchting dat je nu wel door kunt naar de volgende ronde is ook al heel wat hè. Ben zelf zeer onregelmatig met hele lange cyclussen en ik heb gemerkt dat ik soms gewoon blij was om door te kunnen na al dat wachten, al blijft de teleurstelling elke maand weer knagen natuurlijk!
    in ieder geval heel veel succes voor de volgende ronde!

#4471212 Quote

Balen zeg dat je ongi bent….. Wel weer fijn dat je nu uit de onzekerheid bent.

Succes voor de volgende ronde!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen