Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Laatste maand..

• Auteur

Alweer de laatste maand op dit forum!! Wat is de tijd snel gegaan zeg..!! Onze ukkies zijn alweer 2 of bijna 2 jaar!

Bedankt allemaal voor jullie (leuke) verhalen en tips!

Veel geluk en misschien tot in het peuter/kleuter forum!

Liefs, mama van Lars

#4471290 Quote

Hey,

Niet te geloven dat we al dik 2.5 jaar op dit forum zitten!! Ik heb echt zoveel aan jullie gehad: het delen van ervaringen, tips, of gewoon ff spuien!!!

Tnx!!

Liefs,

T

#4471324 Quote

Ik sluit me hier van harte bij aan :)! Zal jullie allemaal als sept2010 mama’s wel gaan missen als we doorschuiven!!!!

Liefs

Vissen..
    Bijdrager
    #4471586 Quote

Ja, best een gek idee. Vond ’t fijn om ervaringen hier te kunnen delen en m’n hart te kunnen luchten!
    Liefs!

Vissen..
    Bijdrager
    #4471588 Quote

Ik zie dat ’t peuter/kleuter forum gewoon nog per maand verdeeld is, dus je houd in principe hetzelfde forum, alleen onder een andere naam.. Valt mee dus.. 🙂

#4471750 Quote

Oh 🙂 dan is het niet erg :)!

#4471797 Quote

Ik had ook al gekeken. We hebben ook daar “ons eigen” groepje. Maar dan bij de peuters/ kleuters. Wat is het toch snel gegaan he!

#4471944 Quote

Ja!! En dan te bedenken dat ik alweer 19 weekjes zwanger ben van Julia’s broertje of zusje :)!! Woensdag hopen we te weten of het een hij of zij is…

Liefs

#4472035 Quote

Voor mij hetzelfde! Ik heb ook enorm veel aan dit forum en vooral ook het septemberclubje gehad :-)!! (ook al ben ik een oktobermama, m’n kleine grote meisje is van 3-10-10, en een tijd wat minder actief geweest)! Bedankt 🙂
    Leuk dat we bij het peuter/ kleuter forum nog gewoon verder kunnen blijven kletsen als groep!!

Liefs Rosan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct