Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715830 Wanneer Testen

• Auteur

Ik vroeg me af wanneer jullie hebben getest?

Ik ben zo slecht in geduld hebben.
    Volgende week is mijn NOD maar word gek van de symptomen..

Ik loop de hele dag te gapen, heb gruwelijk vreetbuien(voornamelijk zoetspul spek, chocolade enz) borsten spelen met vlagen op net zo als me buik..
    Onwijs last van me onder rug en boeren(opgeblazen gevoel) niet te zuinig

#4471188 Quote

ik begon met 4 dagen voor nod , toen op nod zelf en 2 dagen later werd ik ongy :s …

Sterkte en suc6 …

#4471190 Quote

Ik had 7 dagen voor mijn NOD licht posi getest. Op zich fijn om het zo snel te weten, maar aan de andere kant bleef er veel onzekerheid, want zou het wel blijven plakken… Uiteindelijk was de test 2 dagen voor nod dik posi en ben ik ondertussen 7wk zwanger!!! Maar zo vroeg kan je ook nog negatief testen terwijl je wel al zwanger bent…
    Het ligt er dus aan wat je zelf wilt… Kan je bij vroeg testen wel de Kruidvattesten van 2 voor 5 aanraden: goedkoop en gevoelige en je hebt er meteen twee 😉

Succes en ga voor je duimen!

Liefs,

#4471192 Quote

Een week van tevoren lijkt me lang… Als het dan negatief is, ga je toch weer denken dat het raak is maar te vroeg getest. Probeer het misschien nog een paar dagen vol te houden. Ik heb altijd gehoord dat je 4 dagen van te voren tamelijk accurate resultaten kunt hebben. Succes ermee!!!

#4471203 Quote

Ik wil het sowieso samen met me vent doen en die is nu een weekend weg…
    Ach nog ff tanden op elkaar volgende weer weer een drukke week en 16de op vakantie denk dat ik dan maar ga testen..

Ik heb die kruidvat 2voor5 in huis

#4471239 Quote

ben echt heeeeel benieuwd… helaas werd ik ongi na 6 dagen overtijd….maar dat zegt natuurlijk niks over jou!! Ik ga voor je duimen!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Wenser
    Bijdrager
    #4471287 Quote

Ik zou het niet doen. Er zijn zoveel voorbeelden (hier ook), waar een positest toch negatief werd. En een negatieve test zegt ook niks. Kortom: het blijft spannend of misschien zelfs spannender als je al test, ongeacht de uitslag.

Ik zou wachten tot je berekende NOD.
    Sterkte.
    Wenser

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen