Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715846 Denk Echt Dat T Gelijk Raak Is S

• Auteur

Oooh, ik moet zondag ongesteld worden maar ben al een paar dagen misselijk, gespannen borsten en gekke smaak in mijn mond, hoofdpijn.
    Dikke kans dat t nu weer raak is. Dit zou onze derde worden en op dit moment schijt ik in mijn broek.
    Ik wil het super graag maar als het echt zo is word ik ineens bang en zie ik alleen maar beren op de weg.

Oh my god…..wat kan een mens zichzelf gek maken!!

#4471206 Quote

kan ik begrijpen dat het eng is ik wou super graag een derde die heb ik nu ook 15 weken oud maar toen ik zwanger was kreeg ik allerlei gedachte’s kan ik dit wel had ik het niet bij 2 moeten laten maar nu ze er is snap ik niet waarom ik me eigen druk heb gemaakt

#4471210 Quote

Ja valt het tot nu toe mee? Ik vind het echt dood eng.

#4471213 Quote

Heel herkenbaar. Toen wij besloten voor een derde te gaan was ik ook de eerste paar maanden best zenuwachtig/angstig. terwijl ik echt dolgraag nog een babytje wilde. nu na 11 rondes ben ik zwanger en ben super blij. Misschien moet je nog even wennen aan het idee. Je wilt dolgraag, maar als het moment daar is om te testen krijg je het even benauwd. dat hebben de meeste vrouwen heb ik ergens gelezen.

#4471215 Quote

het valt me echt heel erg mee

#4471233 Quote

Ik heb altijd gehoord dat de stap van 1 naar 2 groter is dan de stap van 2 naar 3..

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4471238 Quote

Wat dromertje zegt herken ik wel. Wij willen graag een 2e maar soms zie je dan ineens allemaal beren op de weg…maar een vriendinnetje van mij heeft 3 kindjes en die geeft aan dat het wenig verschil maakt, het is af en toe even super druk..maar bedenk vooral wat voor moois je er voor terug hebt!! niks gaat boven de liefde van je mooie kindjes!! voor je het weet, loop ik wel heeeeeel hard voor uit ;), verlaten ze het huis!
    Als ik zie hoe snel het gaat met onze dochter, ze is inmiddels bijna 5, en af en toe denk ik “waar is de baby/peutertijd gebleven!!

gewoon lekker genieten!!

#4471262 Quote

spannend zeg!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen