Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715925 Melian

• Auteur

Hoi Melian,

Zat jij hier 1,5 jaar geleden ook niet? Volgens mij was je toen een paar maand voor mij uitgerekend toch? Leuk zeg dat je nu voor een 2e kindje gaat!! Hoe gaat het nu verder met je??

Liefs ciomama

#4471350 Quote

Hey Ciomama,

Dat klopt! Het leven met kindje 1 is zo fantastisch, dat we graag een broertje of zusje voor haar willen. Hopelijk is het ons gegeven 🙂

Met ons gaat het hartstikke goed. Onze kleine meis gaat alweer hard richting haar eerste verjaardag en doet het heel goed. Ze is vrolijk, supergrappig en maakt van (bijna) iedere dag een feestje.

Hoe gaat het met jullie? Jij was inderdaad een paar maanden na mij uitgerekend. Gaat het goed? Jongetje, meisje? Zit er nog een derde in de planning? 😉 Ik ben heel benieuwd!

X
    Melian

#4471553 Quote

Wat leuk zeg!! Ik zag dat je misschien zwanger bent….spannend hoor!!! Ik duim voor je mee!

Fijn ook dat het goedgaat! Ja, gaat snel hé dat eerste jaar. Onze oudste kon ik wel groot kijken de 2e wil zo lang mogelijk klein houden haha.

Onze 2e is ook een meisje en is alweer een half jaar nu. Na een hobbelig begin gaat het nu prima! Ze lacht en kletst de hele dag door, zo lief! Een 3e zit hier niet in de planning, we hebben onze handen vol nu haha. Wel is het een raar idee dat nu alles met de jongste voor de laatste keer is. Maar ja, dat heb je met een 3e ook.;-)

Succes! Hopelijk heb je snel een positieve test want een 2e kindje is nog meer genieten!!

Liefs ciomama

#4471962 Quote

Ik hoop echt dat het nog meer genieten is, want het gaat toch echt gebeuren 🙂 Vanochtend stond er een tweede streepje op de test!

Jullie ook een hobbelig begin? Wat was er aan de hand?

Ook wij hebben een apart einde van de zwangerschap gehad en een – laat ik zeggen – interessant begin 😉 Gelukkig is alles nu ook bij ons helemaal in orde.

Ik zou zelf best graag drie kindjes willen, maar weet ook dat het een geschenk is en geen vanzelfsprekendheid. Eerst deze tweede zwangerschap maar eens meemaken en nog heerlijk genieten van onze ‘oudste’. Hoe heet jullie kleine meid?

Xxx

#4473624 Quote

Wat super zeg!!!! Gefeliciteerd!!! Hoe voel je je?? Gaaf hoor, een 2e wonder op komst!!

Onze dame heet Luana en ze groeit als kool haha!! Ik had in het begin last van hyperemesisgravidum. Maw het was de hele dag overgeven, niet kunnen stoppen en binnen 12 uur in het zkh liggen aan het infuus. Best even heftig, maar daarna ging het gelukkig beter en kon ik genieten!

Veel succes en geniet van je zwangerschap!!!

Liefs ciomama

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen