Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1715930 Bauty27

• Auteur

Was even benieuwd hoe het met je was. Heb je nog een keer getest?

liefs silvia

#4471300 Quote

Wat lief dat je aan mij denkt!

Ik heb niet meer getest……. Heb het idee dat ik nu mijn eisprong heb 🙁

Ga dus voorlopig 2 weken wachten of ik moet echt voor die tijd het idee hebben dat ik zwanger ben dan test ik weer.

Wat goed dat jij alweer zo snel zwanger bent! Heb je nu extra spanning of alles goed gaat?

Ik hoop dat ik je snel kan volgen. Fijn weekend!

#4471308 Quote

lastig he om je ei te vinden na een miskraam. ik had ook de hele maand af een toe meer afscheiding, maar nooit zoveel als altijd. de 26ste had ik echt veel buikpijn alsof ik ongi werdt, maar er kwam niets. denk dat toen mijn ei was.
    we hebben de helemaand goed kunnen klussen.

hopelijk heb jij dan nu eindelijk je ei en over 2 weken een positieve test!! ga voor je duimen. En je klachten dan die je had zijn die helemaal weg?

ik ben zeker extra bang/ onzeker. ben best bang dat het nu weer mis gaat. maar aan de andere kant heb ik er nu een veel beter gevoel over dan vorige maand. ik heb wat meer afscheiding nu en kijk telkens of t geen bloed is.

fijn weekend

#4471317 Quote

Hey meis,
    Kom ff spieken, ben maart mamma,…maar ik heb na de miskraam eigenlijk altijd geteld vanaf de dag dat het bloeden was gestopt en voelde inwendig om te kijken om ik dan het slijm moest hebben wat ik moest hebben als je je ei heb( beetje rauw eiwit achtig.
    Ik ben er achter gekomen dat het dus werkelijk die dag dat ik dat rauw ei achtige afscheiding had en de uitgerekenende eisprong, die dag was dat ik ben bevrucht, ik had een cyclus van 24 dagen en klopt nu precies, ben nu 14 weken zwanger!
    Ik hoop dat je er wat aan heb en dat je snel zwanger bent!
    Heel veel liefs en veel klusplezier!
    Liefs nance

#4471318 Quote

Heb nog steeds zwngerschapskwaaltjes dat is het raremaar daar probeer ik maar niet op te letten. Had gisteravond steken in mijn buik enz dus denk echt dat ik mijn ei heb.

We zullen zien hoe of wat over 2 weken 🙂

#4471355 Quote

Ik ga voor je duimen!!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen