Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wouter

• Auteur

Heel veel sterkte.

#4472702 Quote

dacht ook heel vaak aan je(gisteren nog)wat ontzettend droevig je kindje te moeten verliezen(ook al wist je het)fijn dat jullie nog 12 mooie uren hebben gehad met de kleine Wouter…..wens jullie ontzettend veel kracht en stekte toe(ook uit jullie geloof)
    Hebben de kinderen hun broertje nog gezien?

liefs jootje

#4472589 Quote

Lieve Mamama,

Tuurlijk weten wij wie je bent.. Net zoals anderen heb ik ook geregeld aan jullie gedacht.
    Ik heb hier geen woorden voor.. Wat verdrietig..
    Heel veel kracht toegewenst voor jullie gezin!

Liefs, L.

#4472906 Quote

Lieve Mamamar,
    Natuurlijk kennen we je nog en ook ik heb geregeld aan je gedacht. Ik vind het mooi te horen dat je ervoor hebt gekozen deze zwangerschap te voldragen en dat jullie je gesterkt voelen door de Here! Bewaar de 12 mooie, bijzondere uren met jullie Wouter in je hart. Ondanks het grote verdriet hebben jullie deze toch nog met elkaar gekregen!
    Heel veel sterkte!!

Lieve Maritd,
    Ik sluit me aan bij het verhaal Mamamar.. (gericht aan jou)
    Heel veel sterkte!!

Voor beide, ook ik zal voor jullie bidden!
    Liefs Rosan

#4473030 Quote

Lieve Marit,

Wat een verschrikkelijk nieuws. Geen woorden voor.. Heel veel kracht toegewenst voor jou en jouw man..

Liefs, L.

#4473068 Quote

Lieve Mamamar,
    Ik vind je zo dapper dat je Wouter hebt voldragen. Wat fijn dat je hem nog bijna 9 maanden een fijn en warm plekje hebt kunnen geven in jou buik. En fijn dat je weet dat je het niet alleen hebt hoeven doen, maar met Hem.
    Ik hoop dat jullie dit een goed plekje kunnen geven.

Lieve Marit,
    Wat een erg nieuws voor jullie. Ik hoop dat jullie een goede keuze kunnen maken, waar je met je hart achter staat.
    Veel sterkte.

Liefs Maartje

#4473297 Quote

Lieve Mamamar,

Ik ben van de week al 3x aan een reactie begonnen en telkens weer mijn woorden weggehaald. De woorden die ik zoek bestaan kennelijk niet.

Sterkte, kracht, vertrouwen, liefde en steun: dat je ze allemaal mag ontvangen in dit onbeschrijflijk heftige en moeilijke moment in het leven van jouw en je gezin.

Liefs,
    Evje

#4473397 Quote

Mamamar,

Ik heb heel vaak aan je gedacht en heel vaak voor je gebeden en zit nu huilend je berichtje te lezen. Ik heb er geen woorden voor, simpelweg omdat ik me niet voor kan stellen hoe leeg je je nu moet voelen.

Ik hoop dat jij, je man en jullie gezin heel veel troost vinden in de gedachte dat jullie kindje nu voor altijd thuis is.

Heel veel sterkte, ik zal voor jullie bidden.

Nathalie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct