Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1718205 Slofjesschoentjes

• Auteur

Hebben jullie al slofjes gevonden ofzo nu het buiten kouder word? Ik heb verschillende besteld dus ik hoop dat er iets bij zit. Ik had laarsjes maar ik heb toch het idee dat ze daarin beperkt wordt met rollen en draaien en misschien straks ook kruipen, ik heb nu slofjes besteld Van oxxy. Wil niet een opvallende kleur want dan past het nergens bij. En ik heb ook. Soksloffen besteld. Ben benieuwd wat jullie doen!

#4473576 Quote

ik heb nog een lading liggen

gebreide/gehaakte van mp besteld, die zijn langere tijd te gebruiken en schattig en handig

ik heb soort ugs achtige maar die is voor als ik naar buiten ga, zeker als er sneeuw is enzo

ik ben verder zo slecht in schoentjes aandoen bij ze

#4473620 Quote

Ik heb op een rommelmarkt een paar slofjes besteld voor het najaar. Voor de winter heb ik een dikkere en hogere versie gevonden op de markt…totaal 15 euro!! Ik ben blij!;-)

Liefs ciomama

#4473703 Quote

Toevallig gisteren naar zitten kijken online. Hele hoop keuze! Zal vast wel wat bestellen binnenkort. Schoentjes gaan snel uit en doe je ook niet zo snel binnen aan. Hopelijk blijven de slofjes beter zitten.

#4473807 Quote

Ik heb nu een paar slofsokken erbij gekocht ook heel handig

peetje1981
    Bijdrager
    #4473820 Quote

zootjes moeten goed zijn. Kwam mijn zus mee aanzetten. Lekker flexibel en toch warm zal naar link zoeken en die hier neerzetten

#4473901 Quote

Ohhh leuke site zeg! Helemaal mijn smaak!!

#4474138 Quote

Leren slofjes heeft mn kleintje aan in de winter. Ook om op te leren lopen overigens. En zodra het weer het toelaat gaan de sloffen weer uit en komen de blote voetjes weer terug.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct