Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kayden Joah geboren

• Auteur

5 Oktober was ik uitgerekend maar 25 September ben ik bevallen van een gezonde zoon van 4235 gram. Heb niet zo´n fijne bevalling gehad. Met name het laatste stukje, Kayden zat vast en toen hij geboren werd ademde hij niet. Hij werd meegenomen en gelukkig na wat zuurstof begon meneer te huilen. Bevalling duurde ongeveer 7 uur dus dat is netjes.

liefs van Patricia

#4475233 Quote

Gefeliciteerd

Cloewja
    Bijdrager
    #4475278 Quote

Gefeliciteerd met devgebooryhe van jullie zoon.
    Geniet ervan

Liefs cloewja (nov. Mama?)

Cloewja
    Bijdrager
    #4475279 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
    Mooie naam ook..
    Geniet ervan

Liefs cloewja (nov.mama?)

#4475286 Quote

Lieve Patricia,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Kayden!
    Dat zal wel ff zenuwslopend zijn geweest maar gelukkig doet jullie mannetje het goed. Lekker gaan genieten meid.

Liefs Lynn.

#4476751 Quote

Ontzettend gefeliciteerd met jullie zoon!!

Ga er ontzettend van genieten meid!!

Liefs Mascha
    (We kennen elkaar vh zwanger worden forum, inmiddels word ik een januari mama)

#4477202 Quote

hey Mascha,

Ja ik ken je nog:-)..Ik ben je nog gaan volgen hoor..Vond het zo leuk voor je dat het na de Clomid raak was. super.
    hoe voel je je?

Wat gaat de tijd snel he?

liefs van Patricia

#4479347 Quote

heyyy!!

ben even aan het rondsnuffelen en zie nu je reactie.
    Sorry…beetje laat-:)

Ja die Clomid…..dat was natuurlijk GEWELDIG! gewoon eerste ronde raak! Was een droom die uitkwam! We verwachten een tweede meid! We hebben een meisje en een jongen en nu dus weer een meisje, helemaal gelukkig!!
    Vandaag ben ik 28+1 alweer! Ik moet wel rustig aan doen, mijn tempo van 150 aanpassen naar 80 zeg maar-:)

Maaaarrrr ondertussen is jouw zoon alweer een maand!!! Oh wat gaat het snel!!! Hoe gaat het met jou en de kleine man? Toch eerder gekomen he? Had dat een reden?

Nou lieverd, ik hoor het wel!
    Lieve groetjes, Mascha

#4479502 Quote

hey meis,

geeft niet..ben hier ook niet altijd..nu dus even hihi.

ja super een meisje. leuk voor jullie..andere kids ook helemaal door het dolle heen? zal vast wel:-)

Ja ik ken dat dat je rustiger aan moet doen. gelukkig heb ik mijn energie weer terug. ben daar zo blij mee.

Ja alweer een maandje..gaat snel hoor pfff..al zo gewend aan de 2e. veel makkelijker als met de 1e:-)
    Met Kayden gaat het goed. een echte beer van bijna 5 kilo. eet goed, slaapt goed. komt s´nachts 1x. tevreden baby.
    Ik had al steeds last van pijnlijke harde buiken. de vk kwam toen en had al 2cm. ze heeft mij toen gestript en begon meteen..die dag ook geboren. maar ben achteraf wel blij dat hij eerder is gekomen. anders was hij nog groter en zwaarder.

misschien stomme vraag maar heb jij fb? zou het zo jammer vinden om je straks niet meer te spreken:-). ben ook wel benieuwd naar je baby straks:)..

kuskus xxxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct