Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ik heb een vraag.

• Auteur

mijn dochtertje is 5 jaar oud en ze zit in groep 2,op school is zij heel anders dan thuis,op school is zij wat verlegen en thuis praat ze over van alles en nog wat en weet ze het heel goed te vertellen.pas geleden hebben wij een gesprek gehad op school dat ze wat achter blijft qua taal en rekenen.mijn dochter heeft inderdaad moeite cijfers dat was mij ook al opgevallen maar dat ze ook moeite had met taal( zowel actief als passief) daar stond ik echt verbaasd van te kijken.thuis kent ze juist heel veel begrippen en praat ze heel goed.nu hebben ze een citotoets eind groep 1 afgenomen en op taal als rekenen scoort ze heel slecht.nu vraag ik me af hoe dat kan.ik ben toch echt niet blind voor het functioneren van mijn kind.maar het lijkt wel of ik thuis een heel ander kind heb dan op school qua taal.hoe kan dit? heeft iemand anders hier misschien ervaring mee??

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct