Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wij.nl/gratismutsje

• Auteur
  • hmimes
    Bijdrager

is het jullie al gelukt om de geboorte van jullie baby door te geven voor een gratis mutsje ?
    Mijn zusje kan niet vinden waar het precies moet ?

StessC
    Lid
    #4483543 Quote

Ik heb het gedaan, gister binnen gekregen. Je moet je eerst aanmelden bij wij en dan daarna, als je account geactiveerd is, opnieuw naar wij.nl/gratismutsje dan moet het lukken. Succes!

Cloewja
    Bijdrager
    #4483548 Quote

Ok heb de mail ervan binnen moet alleen de bestelling nog ff doorgeven via de pc. Met mijn tel lukt niet

hmimes
    Bijdrager
    #4483637 Quote

is nog niet gelukt wordt nergens aangegven waar ?

baby glenn
    Bijdrager
    #4483690 Quote

Ik heb het net gedaan. http://www.wij.nl/gratismutsje en dan moet je inloggen en daarna kun je aangeven ik ben bevallen en de naam en datum invullen en dan krijg je de site van simpycollors en wijst het vanzelf. Suc6!

tamjo
    Bijdrager
    #4483732 Quote

Ik kreeg een mail. Ff invullen via de site en paar dagen later lag het mutsje er. Of je kan zo een bon invullen die je bij de wij jonge ouders krijgt.

Mutsje is erg leuk maar erg groot. Mijn kleine meisje verzuipt er echt in. Gelukkig gaan we de winter in en kan ze hem dan wel op.

Layla Bouayad
    Bijdrager
    #5706818 Quote
    1. Ibrahimi

gebruiker217148
    Bijdrager
    #10023639 Quote

hallo, ik ben bevallen en de naam en datum van mij baby zijn

naam: Tochi

datum: 27-06-2017
    Geslacht: Meisje

#10027186 Quote

Hoi ik ben op 15-07-2017 bevallen

En mij zoon heet Miraç

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct