Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

8 maanden en nog geen tandjes…

• Auteur
  • vierzwanen
    Bijdrager

De titel zegt het al me dochter is nu 8 maanden en is nog geen tandje te bekennen.
    Zijn er nog meer kindjes die dat hebben?
    Is mijn dochter nou “laat” met tandjes krijgen?

Fijne dagen iedereen met jullie schatjes..

Roosje132
    Bijdrager
    #4486333 Quote

Wees gerust, mijn dochter is 9,5 maand (sinds een week) en er is nu 1 tandje door. Mijn andere dochter was ook pas 9 maanden. Ze komen vanzelf de ene is wat eerder dan de andere. Alles op z’n tijd!
    Hoop dat ik je hiermee gerust gesteld hebt! 🙂

binbar
    Lid
    #4486427 Quote

Hier al 3 tandjes. Maar zoals Roosje123 al zegt, maak je geen zorgen alles komt op zijn tijd.

#4486472 Quote

Julian is nu 8 maanden en 1 week en heeft ook nog geen tandjes.
    Volgens mij is het wel vrij normaal als ze het nog niet hebben, komt vanzelf.

Bloempje27
    Bijdrager
    #4486488 Quote

Hoe later de tandjes komen, hoe sterker het gebit… dus weer er maar blij mee!

1esara
    Lid
    #4486532 Quote

Hier ook nog geen tand te bekennen. Maar ze heeft dunne poep, en verhoging. Dus wie weet…oja ze is 8.5 maanden

anastasia28
    Bijdrager
    #4486788 Quote

Hier ook nog geen tandjes en 8 maand oud ik maak me er niet druk over ze Is wel al weken verkouden en stink poep mag niet meer voelen in haar mondje dus wie weet

vierzwanen
    Bijdrager
    #4486803 Quote

Bedankt iedereen voor jullie reacties..

#4487198 Quote

Wees maar blij, mijn dochter is net 9 maanden en heeft er al 8 en dat is echt niets alles. Arm kind heeft al weken zure poep. Komt goed ze komen eraan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct